يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۵۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
هر دم از این باغ بری می رسد؛
برخی سلبریتی های وطن فروش حاضرند به بهای هر ذلت و خواری صاحب گرین کارتی شوند که زندگی ننگین شان را ذلت بارتر هم می کند!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24؛ گویا هنوز برای سریال دلباختگی ها، خوش رقصی ها و غرب آمالی های جماعت سلبریتی پایانی نوشته نشده؛ البته از جماعتی خودسر، متکبر، خودبزرگ بین و روشنفکرنما که به لطف صداوسیما و سینمای این مرز و بوم و حمایت های مستمر مردم این دیار به نوا و شهرتی رسیده اند جز این هم انتظاری نیست که مدام در گوشه و کنار سنگ آمریکا و غرب را به سینه زده و همصدا با دشمنان این ملت به گزافه گویی خود در عرصه های مختلف بپردازند. 

از جمله دسته گل های تأسف برانگیز این خودفروختگان وطن فروش، لفاظه گویی های جناب شهاب حسینی - دارنده گرین کارت آمریکا - است که موفقیت فیلم ماهرخ در جشنواره spirit of fire روسیه را پس زده و روسیه را کشوری متخاصم معرفی کرده است. 

با توجه به بیان این مطلب از طرف آقای شهاب حسینی و صرف نظر از دید سطحی نگرانه و غرب مأبانه او به مقوله جنگ اوکراین که همانند اظهارنظرهای سایر هم اندیشانش در حوزه های مختلف متأثر از اخبار و تحلیل های رسانه های غربی از اوضاع جهانی و منطقه ای است، سئوالاتی درباره جنگ ویتنام، جنگ کره، جنگ عراق، جنگ افغانستان و سایر جنگ ها و آتش افروزی هایی که آمریکا - به عنوان کعبه آمال این جماعت سلبریتی - از این بازیگر پرمدعا مطرح است چراکه در طول تاریخ ننگین و استکباری آمریکا جز قتل و غارت و جنگ و ویرانگری و تخاصم و تجاوز به حقوق بشریت چیز دیگری یافت نشده و جای سئوال است که چرا توجه آقای شهاب حسینی صرفا به جنگ اافروزی روسیه معطوف است؟!

آقای حسینی مگر نه این است که کعبه آمال و منزلگاه رؤیایی تان، مأمن و پناهگاه و خواستگاه جنگ های بزرگ تاریخ است؟ مگر نه این است که آمریکا، انگلیس، فرانسه و کلا غربی ها همیشه نقش اصلی دولت های متخاصم و تجاوزگر را در جای جای جهان ایفا نموده و عامل کشتار میلیون ها انسان بیگناه در دنیا بوده اند؟ مگر نه این است که در جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران، آمریکا نقش اصلی، تعیین کننده، پشتیبان و هدایتگر را ایفا کرده و هموطنان شما را با سلاح های مخرب به کام مرگ فرستاد؟ مگر نه این است که ...

یادم آمد ... آقای حسینی ظاهرا کلمه هموطن - که ذکر کردیم - برای شما «ایرانی» ها نیستند؛ هموطن شما مردم و شاید سیاستمداران و مقامات کشوری است که پس از تلاش ها و مجاهدت! های شما در عرصه هنر ، بالاخره گرین کارتش نصیب تان شد و تبعه آن کشور شدید. خب طبیعی است که الان باید سنگ آمریکایی ها را به سینه بزنید. جناب حسینی امروز نتیجه اظهار نظرهای سخیف و صدمن یک غاز تان و سیاه نمایی های شما از ایران و خوش رقصی های تان برای غربی ها بهای خوبی برای تان آورد البته مطاعی به بهای ذلت! گرین کارتی که به بهایش حاضر شدید خون به ناحق ریخته جوانان مان را نادیده بگیرید و وقیحانه برای جلب رضایت اربابان آمریکایی تان، رضایت گیر شده و به خانه شهید مدافع امنیت رفتید تا خونش را پایمال کنید. 

چگونه است که شما و همفکران مدعی هنر و روشنفکری شما در جماعت سلبریتی، در مقابل مجازات قاتلان خونریز و داعشی و تروریست که دست پلیدشان به خون مردان و زنان این دیار آغشته است زبان درآورده و حمایتگر می شوید و به اوضاع سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و معیشتی و هر آنچه در تخصص تان نیست ورود کرده و اراجیف می بافید اما در مقابل اهانت به دین، قتل جوانان و دروغ پراکنی های تبلیغاتی دشمنان زبان در کام فرو برده و سکوت اختیار می کنید؟ 

پرواضح است موضع گیری امروز شما به بهانه متخاصم بودن روسیه، دستاویزی برای خوش رقصی و خدمت به دشمنانی است که دشمن مردم این آب و خاک هستند و گرنه شما در جشنواره کن یادتان رفت فرانسه در حق چه کشورهایی - از جمله ایران - مرتکب جنایت شده است. میراژهای فرانسوی درجنگ تحمیلی چه تعداد بمب بر سر مردان و زنان و کودکان ما فرو ریختند و بسیاری مواردی که در مورد کشورهای غربی صدق کرده و مستندات آن موجود است.

این اظهارنظرهای سخیفانه و از روی خوش رقصی و خدمت به اربابان غربی از دید کابران فضای مجازی مغفول نمانده و آنها معتقدند شهاب حسینی بایستی لباس ایرانی را از تن درآورده و لباس سربازان آمریکایی را بر تن نماید که بسی سزاوارتر برای اوست ... 

نمونه هایی از واکنش کاربران فضای مجازی در این خصوص را ببینید: 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها