أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۳۰۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار سهراب بهرامی فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز (سوخت، دام و …) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و…) شدند.

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس است.

بهرامی از هموطنان درخواست کرد تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها