يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۱۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
️با وجود گذشت ۱۴ روز از آغاز سال جدید، ساعت برخی دستگاه‌های آنلاین مانند گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها همچنان یک‌ساعت جلوتر را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت ۲۴ روز اول فروردین، به رغم مصوبه مجلس مبنی بر لغو تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت برخی موبایل‌ها به صورت خودکار همچون سال‌های قبل، یک‌ساعت به جلو کشیده شد.

️وزارت ارتباطات پس از آن اعلام کرد که همه اقدامات لازم [برای مطلع ساختن مراجع جهانی از ثابت ماندن ساعت در ایران]را از ماه‌ها قبل انجام داده و سازمان تنظیم مقررات نیز در اطلاعیه‌ای، مشکل اختلال ساعتِ برخی گوشی‌ها را مربوط به شرکت سازنده آن‌ها دانست و از انجام پیگیری‌های لازم برای حل این مشکل و انتشار به‌روزرسانی جدید از سوی تولیدکنندگان تلفن‌همراه خبر داد.

️با این حال این مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.

️گفتنی است این مشکل برای سامانه تلفن گویا (۲۰۱۱۹) نیز ایجاد شده بود، اما به محض انتشار خبر آن در فضای مجازی، ساعت آن اصلاح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها