أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۲۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
ماجرای چک جنجالی باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و امروز باید یک نفر از سمت خود کنار برود؛ قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی یا فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال.

به گزارش پایگاه 598، روزهای پرحاشیه و عجیب باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و هر روز که می‌گذرد بر شدت آن افزوده می‌شود. عدم پرداخت استراماچونی و حذف از آسیا، استعفای فتح‌‌الله‌زاده از مدیرعاملی و البته بازگشت دوباره پایان حواشی نبود و همچنان ماجرای چک جنجالی باشگاه ادامه دارد.

شب گذشته حسین‌ قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل و پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر شبکه سیما حضور یافتند تا درباره مسائل و ابهامات مالی باشگاه صحبت کنند.

فتح‌الله‌زاده درباره ماجرای چک باشگاه استقلال گفت: در سال 1390 پولی از دو سه نفر از دوستانم قرض گرفتم و چک بازیکنان را به آنها دادم. 10 سال این پول را ندادند و پیش از اینکه مدیرعامل شوم نزد آجورلو رفتم و به او گفتم پول این افراد را بدهند. یک روز در دوران مدیریت آجورلو یکی از این افراد به باشگاه استقلال می‌رود و خواهان پولش می‌شود اما یکی از مسئولان باشگاه به او می‌گوید پول گم شده است. این موضوع باعث عصبانیت این فرد می‌شود و او چک را برگشت می‌زند. با این اتفاق حساب من و امیدوار رضایی عضو سابق هیئت مدیره بسته شد.

وی ادامه داد: موضوع را با مسئول مالی باشگاه مطرح کردم و گفت اگر کار به شکایت بکشد حداقل 9 ماه طول می‌کشد، حساب باشگاه بسته می‌شود و برای یک میلیارد و 100 میلیون تومان، دادگاه 12 میلیارد تومان حکم علیه باشگاه می‌دهد. تصمیم گرفتیم با آنها صلح کنیم هر چند به آنها تهمت زده و گفته بودند چک دزدی است.این موضوع البته در زمان آجورلو در هیئت مدیره مطرح و مصوب شده بود که این پول را بدهند.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: ما در جلسه هیئت مدیره مصوب کردیم که به جای 12 میلیارد تومان، 6 میلیارد به این افراد بدهیم. من با آنها حرف زدم و در نهایت پذیرفتند که 5 میلیارد بگیرند. این پول نه در حساب من آمده و نه من گرفته‌ام. هر کسی می‌گوید پول را برداشته‌ام سند رو کند.

این اظهارات با واکنش رئیس سازمان خصوصی‌سازی مواجه شد و قربان‌زاده با اشاره به سندی که مربوط به 12 آذر سال 1392 بود، گفت: این همان چک‌هایی است که شما می‌گویید. در این سند آمده که این یک میلیارد دریافت شده است. اگر این حرف من اشتباه بود روز سه شنبه (امروز) از سمت خودم استعفا می‌کنم. این چک‌ها باید «پانچ»، سوراخ و بایگانی می‌شد. هیئت مدیره باید از مسئول مالی سؤال می‌کرد که آیا قبلاً پولی پرداخت شده یا خیر؛ اگر این کار صورت می‌گرفت مشکلات امروز پیش نمی‌آمد.

قربان‌زاده خطاب به مدیرعامل استقلال گفت: باید 5 میلیارد را تا روز سه شنبه (امروز) برگردانید و حرف‌تان را اثبات کنید. فتح‌الله‌زاده در واکنش به این حرف گفت: شما 20 میلیاردی که طلب دارم را به من بدهید تا من هم 5 میلیارد را برگردانم.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان  کرد: آقای فتح‌‌الله‌زاده! شما با یک چک دو بار پول گرفتید و روز سه شنبه (امروز) این موضوع ثابت می‌شود. مدیرعامل استقلال با رد این موضوع تأکید کرد: اگر شما ثابت کنی من همین فردا (امروز) باشگاه را رها می‌کنم و می‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها