يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۲۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
یادداشت/
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

پایگاه 598: در این نوشتار پنج سکانس از حادثه ماست پاشی اخیر تبیین شده و همچنین ضرب المثل‌های ماستی در این حادثه ماستی بیان شده است.

پرده اول: بدنبال اغتشاشات برنامه ریزی شده دشمنان خارجی که در پاییز ۱۴۰۱ در داخل اجرا شد، و یکی از پیامد‌های ان ترویج علنی بی حجابی بود.

پرده دوم: مردم مسلمان از پدیده ناهنجاری بی حجابی علنی بسیار ناراحت و معترض هستند. برخی مسئولین هم در خواب تشریف دارند.

پرده سوم: یک نفر براثر ناراحتی، کار خطایی کرده و در یک مغازه‌ای یک کاسه ماست سر دونفر که رعایت حجاب نکرده اند می‌ریزد.

(گرچه با بررسی فیلم دوربین مداربسته هنگام ماست ریختن رو سر دو خانم، احتمال ساختگی بودن را تقویت می‌کند که شاید مثل موج سواری دروغ مرگ مهسا، فتنه‌ای برای محکومیت و ساکت کردن آمرین به معروف بوده وبه شکلی دیگر بتوانند موج سواری کنند.)

پرده چهارم: نهاد مسول طرفین را جلب و پرونده قضایی تشکیل میشود.

پرده پنجم: اصلاح طلبان که بجز پرونده سیاه چیزی در چنبره خود ندارند، با عقده‌های شخصی و بغض و کینه‌ی فردی از یک «کاسه ماست»، یک راهبرد کلان سیاسی_امنیتی درحوزه هسته‌ای کشور را استنتاج کرده و عمل یک فرد را به نظام و مسایل کلان ربط می‌دهند؛ تا بلکه دشمنان فشار دیگری برکشور بیاورند و مجال دیگری بر شعله ور شدن اغتشاشت شود.

ضرب المثل‌های ماستی

جناب کرباسچی با ارتباط دادن ماست ریزی با صنعت صلح امیز هسته‌ای کشورمان، تصور کرده که  می‌تواند " از آب کره بگیرد". درحالیکه مطالب بی ربطش مشمول این ضرب المثل «ماست و دروازه را یکی کردن»  می‌باشد، دو مطلب متفاوت را که هیچ ارتباطی به هم ندارند و در کلام به هم ربط داده است. طیف اصلاح طلب با داستان سازی‌های ماستی بدنبال:" ماست مالی کردن پرونده سنگین خسارات وارده شان به کشور هستند؛ و با سوژه یابی دنبال "ماست خور دولت انقلابی را گرفتن " هستند. ولی وضعیت این‌ها بگونه‌ای شده که در افواه مردم جا افتاده که" اگه بگه ماست سفیده من میگم سیاهه "!

این جماعت " ماست باز " و"ماست فروش" که دردوره مسولیتشان مشغول"خمیر بازی ماست" بودند و  بعد از عملکرد فاجعه بار حسن روحانی، "ماست‌هاشان اب انداخته " و با توجه به اینکه ”هیچ بقالی نمیگه ماستم ترشه “، "ماست هایشان را کیسه کردند"، اینک بدنبال اینند که با فریب افکار عمومی بگونه‌ای عمل کنند که بعضی باور کنند، که اگر به جهاد تبیین عمل نکنیم مشمول این ضرب‌المثل «از ماست که بر ماست» می‌شویم.

اگر قرار بر این تعمیم‌های ناروا باشد، بدلیل کار آقای نجفی اصلاح طلب در قتل فجیع همسرش با اسلحه، باید، این طیف بعنوان عناصر خطرناک، اجازه تردد در شهر داده نشود!

نماینده اصلاح طلب در مجلس ششم (شیرزاد)، گرای پرونده‌سازی علیه فعالیت اتمی ایران را به دشمنان داد، حالا جناب کرباسچی با سو سابقه اش در شهرداری تهران، دلواپس صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای کشور می‌شود!

و برجام پرخسارت؛ تورم چند برابری و صد‌ها مورد از عملکرد خسارت بار این جماعت!

وقتی سرکرده رژیم صهیونیستی می‌گوید اصلاح‌طلبان سرمایه اسرائیل در ایران هستند، منظورش همین‌ها است!

سخن پایانی:

کار آن فرد ماست پرت کن، خطا و محکوم بوده، اما تعمیم آن به انرژی هسته‌ای توسط مدعیان اصلاحاتی، کار انان را بشدت به ابتذال و خودزنی و ماست خوری! کشانده است؛ و منتظریم این تابستان هم بیاد "آش شله ماستی"، "خورشت ماست"، "نون و ماست" و "ماست و خیار" بخوریم و ببینیم دیگه این جماعت ماست باز چه غلطی بخواهند بکنند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها