أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۳۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
روزنامه آفتاب یزد صفحه اول خود در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ درج کرد: نکات جالب دیدار نوروزی رئیس جمهور پیشین کشورمان، نام‌هایی که باعث کاهش قیمت دلار می‌شود؛ عراقچی ۲ هزار تومان، ظریف ۵ هزار تومان، و روحانی ۱۰ هزار تومان!

ارتباط بین دلار بازان و سیاست بازان!به گزارش پایگاه 598-دکتر سید جواد هاشمی فشارکی/ در این نوشتار به ارتباط متقابل بین کسانیکه با دلار بازی می‌کنند و کسانیکه با سیاست بازی میکنند پرداخته شده است!

ارزی بنام دلار که سالهاست بلای کشور‌های مختلف شده و زمزمه‌های شکستن کمر این غده اقتصادی جهانی با توافقات ایران و چین و روسیه بگوش میرسد، اما هستند کسانیکه تمایل ندارند چنین سقوطی را شاهد باشند و هر از گاهی بر احیای این پدیده منحوس می‌دمند.

اگر در گذشته بین دلار منحوس و دیپلماسی ذلت توسط کسانی که مدعی زبان بلدی دنیا و بازندگان سیاست خارجی کشورمان در هشت سال دولت بی تدبیر و امید، و تورمی چندبرابر بعد برجام پرخسارت، ابهامی وجود داشت، اکنون با این جمله امروز اقای حسن روحانی بیشتر آشکار شد.

روزنامه آفتاب یزد صفحه اول خود در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ درج کرد: "نکات جالب دیدار نوروزی رئیس جمهور پیشین کشورمان، نام‌هایی که باعث کاهش قیمت دلار می‌شود؛ عراقچی ۲ هزار تومان، ظریف ۵ هزار تومان، و روحانی ۱۰ هزار تومان! " و در صفحه هشت خود نوشت:" حسن روحانی که در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت خود در سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ و نیز حامیان و عاقه‌مندان گفتمان اعتدال سخن می‌گفت ادعای ارتباط نداشتن سیاست خارجی با اقتصاد و معیشت مردم را بی اســاس دانست و به عنوان شاهد مثال گفت: دیدید که تا اســم عباس عراقچی که آمد از قیمت دلار دو هزار تومان کم شد و بــه طعنه افزود: لابد اگر آقای ظریف می‌رفت ۵ هزار تومان کم می‌شــد! هنگامی که یکی از  حاضران به مزاح یادآور شــد «و اگر خود شما ۱۰ هزار تومان» بافاصله پاسخ داد: دکتر ظریف هم از طرف ما می‌رفت. "

 

البته به قول فرد ظریف بینی، بعید است با اعلام این ارقام ۲ هزار تومانی و... قیمت خودشان را گفته باشند! و بعید است که خاصیت وجودی خودشان را بیان کرده باشند! ولی به نظر می‌اید فقط مانند مزاح بنزینی حسن روحانی در صبح جمعه روز گرانی سه برابری و شورش خیابانی بوده باشد و بازهم سخره گویی گل کرده باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها