کد خبر: ۵۲۳۵۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
رئیس‌جمهور با بیان اینکه نظام جهانی به نفع محور مقاومت و ضد نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، گفت: جنایات این رژیم نشانه ضعف و استیصال آن است.

به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر یکشنبه 20 فروردین در گفت‌وگوی تلفنی با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با بیان اینکه نظام جهانی به نفع محور مقاومت و بر ضد نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، اظهار کرد: جنایات این رژیم نشانه ضعف و استیصال آن است و گواه آن است که آینده برای جریان مقاومت روشن و امیدوارکننده است.

وی با تأکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست.

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک متقابل ماه مبارک رمضان با اشاره به چهار دهه مقاومت ایران و سوریه در برابر دشمنان مشترک، تصریح کرد: امروز نشانه‌های فروپاشی در جامعه صهیونیستی آشکار شده که این نتیجه مقاومت و به ویژه ایستادگی ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای رژیم صهیونیستی، شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین،‌ به نمازگزاران و فلسطینیان معتکف در مسجد الاقصی حمله کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس، در این اقدام جنایتکارانه ابتدا شیشه‌های مسجد القبلی را شکستند و پیش از ورود به مسجد، بمب‌های صوتی پرتاب کردند. براساس اعلام هلال احمر فلسطین، در پی حمله نظامیان صهیونیست به مسجد القبلی، ده‌ها فلسطینی مجروح شدند.

حساب انگلیسی‌زبان «شبکه خبری قدس» نیز در توییتر با انتشار تصاویری نوشت که نیروهای صهیونیستی به طرزی بی‌رحمانه به نمازگزاران فلسطینی که در حال عبادت در ماه رمضان بودند، حمله کردند و به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور و بمب صوتی شلیک کردند و با توسل به زور، مصلای القبلی را از نمازگزاران فلسطینی تخلیه کردند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از بامداد جمعه حملات خود به نوار غزه را آغاز کردند.

در همین راستا شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در اولین حملات خود یک پایگاه وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار دادند.

گروه‌های مقاومت در غزه اعلام کردند که موشک زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان غزه شلیک کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها