أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۵۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: انگار هیئت رئیسه خیلی علاقه‌مند بوده که پرسپولیس به آسیا نرود، من نمی‌دانم بعضی‌ها چه علاقه ای دارند که یک تیم ایرانی در آسیا شرکت نکند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، رضا درویش درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات باشگاه پرسپولیس و اخذ مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: یک ارثی بابت بدهی رادوشوویچ از گذشته برای ما باقی مانده است. برای پرداخت قسط اول هم از فدراسیون یاری خواستیم و گفتیم که از پولی که در فیفا دارند به ما بدهند و از محل پول ما در فیفا برداشت کنند. همان روز رئیس فدراسیون جلسه گذاشت و گفتند چون برای انتقال پول یک ماه فرصت می‌خواهد شما خودتان اقدام کنید. ما هم همین کار را کردیم؛ چرا که اگر در موعد مقرر پول به حساب رادو ننشیند باید 200 هزار یورو جریمه بدهیم. از این جهت در قسط دوم ما 40 روز قبل به فدراسیون نامه زدیم و درخواست کردیم اگر ممکن است از محل درآمدهای فیفا قسط دوم رادو پرداخت شود. آن‌ها هم گفتند که انجام می دهند و اواخر اسفندماه نامه را نوشتیم اما دو، سه روز پیش ایمیلی از فیفا آمده مبنی بر اینکه با توجه به اینکه هنوز محاسبات درآمد باشگاه‌ها پایان نیافته، از پول باشگاه‌ نمی‌توانید قسط دوم رادو را پرداخت کنید؛ اما فدراسیون اگر بخواهد می‌توانید از پول فدراسیون پرداخت کنید.

وی ادامه داد: جالب این است که به جای اینکه این خبر را مسئولان فدراسیون به ما بگویند، ناخودآگاه در یک مصاحبه تلویزیونی می‌گویند ممکن است کار پرسپولیس هم درست نشود و هوادار را نگران می کنند. من با این کارها متوجه می‌شوم که خیلی ها ناراحت هستند پرسپولیس مجوز حرفه‌ای گرفته است و شاید تمایل داشتند ما هم مثل استقلال مجوز نگیریم. فدراسیون فوتبال در فیفا پول دارد، ما هم داریم؛ اما هنوز برای باشگاه‌ها محاسبه نشده است. فیفا گفته است اگر فدراسیون بخواهد می‌تواند از پولی که در فیفا دارد بدهی شما را پرداخت کند. اینطور که من متوجه شدم روز یکشنبه این موضوع را به هیئت رئیسه بردند اما در آنجا با پرداخت پول مخالفت شده است. انگار هیئت رئیسه خیلی علاقه‌مند بوده که پرسپولیس به آسیا نرود. من نمی‌دانم بعضی‌ها چه علاقه ای دارند که یک تیم ایرانی در آسیا شرکت نکند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مشکلی پرسپولیس را بابت مطالبات رادوشوویچ تهدید نمی‌کند؟ گفت: به جهت اینکه ما مطالبات رادو را قسطی کردیم از پرونده‌های بدهی‌مان خارج شده است. قسط اول را هم که گرفته است و قسط دوم هم طی فردا یا پس فردا به حساب این بازیکن خواهد نشست و مشکلی از این بابت وجود ندارد. ما اگر قسطی را هم ندهیم بازیکن می تواند شکایت کند و مشکل‌ساز می‌شود. ما شش روز دیگر فرصت داریم ولی احتمالاً این پول فردا یا پس فردا به حساب رادوشوویچ خواهد نشست.

درویش در ادامه با اشاره غیر مستقیم به رفتار محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در پایان دیدار با تراکتور تصریح کرد: جالب است یک مدیری با لپ‌تاب به رختکن داورها رفته است. این زنگ خطری برای چند روز آخر بازی‌ها است و آن‌هایی در هیئت رئیسه و خاله خوانده و عمه خوانده این و آن هستند دسترسی بیشتر و ارتباطات نزدیک‌تری دارند و شاید در نتایج تأثیرگذار باشد.

وی در پایان یادآور شد: باید از بازیکنان و کادرفنی هم تشکر کنم. باید پول آن‌ها را می‌دادیم ولی همه آن‌ها گفتند که بدهی‌ها را بدهید تا مشکلی بابت مجوز حرفه‌ای به وجود نیاید.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها