کد خبر: ۵۲۳۵۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
تلاش‌های فردوسی پور برای احیای خود؛
مصاحبه عادل با جهانبخش آب پاکی روی همه این ایده‌ها بود و موضع کسانی را که مخالف قاطع بازگشت نود بودند را تایید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، گفتگوی تصویری عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال در برنامه فوتبال ۳۶۰ با خاشیه هایی همراه بود. برنامه‌ای که شبیه هیچکدام از برنامه‌های فوتبالی دنیا نبود و همچون یک دادگاه برای تخریب تیم ملی فوتبال تدارک داده شده بود. وقتی فردوسی پور در نقش بازجو میخواهد از جهانبخش اعتراف بگیرد و با تفتیش عقاید دیگران، خود را نماینده مردم معرفی کند، اما علیرضا جهانبخش با پاسخی هوشمندانه اجازه نداد فردوسی پور به اهداف پشت پرده سیاسی خود از قبال برنامه به اصطلاح ورزشی برسد. 

کی‌روش میخواستی با کیا همراهی کنه؟
کوموله‌ها؟ بی‌بی‌سی؟ ایران اینترنشنال؟ اسرائیل؟ مصی علینژاد؟ علی کریمی؟ علی دایی؟ عبدالحمید؟

جهانبخشم خوب جواب‌شو میده: انگلیس به فکر مردم ایران نیست..

علیرضا جهانبخش: کیروش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند.

فردوسی‌پور: در هفت ماه گذشته عزادار بودم و برنامه نساختم!

فردوسی‌پور درحالی برای براندازان اشک تمساح می‌ریزد و می‌گوید: «هفت ماه نبودیم چون همه‌مون عزادار بودیم و اصلا اولویت کسی فوتبال نبود. اتفاقات تلخی افتاد که تا قیامت یادمون نمیره.» که در همه این هفت ماه هفته به هفته برنامه فوتبال ۱۲۰ با تهیه‌کنندگی او بر روی آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار داشت.

ژست عزاداری عادل دروغی بیش نبوده و وی در تمام این مدت مشغول پول گرفتن از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است!

در همین خصوص فرهیختگان نیز نوشت:
گفتگوی تصویری عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال با مواضع تند او درباره وقایع ۱۴۰۱ همراه بود. عادل در این مصاحبه گفته در ماه‌های اخیر کسی حوصله فوتبال نداشت و جهانبخش را به صورت واضحی محاکمه کرد. جزییات این گفتگو در شبکه‌های اجتماعی موجود است و می‌توانید آن را ببینید.

صحبت‌های عادل اما با وجود برنامه هفتگی او در شبکه ورزش صدا و سیما که به صورت زنده پخش می‌شود همخوانی زیادی ندارد. فردوسی‌پور که تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است در اوج وقایع سال گذشته یکی از مجریان برنامه‌اش را به خاطر کنایه‌های سیاسی واضح روی آنتن زنده کنار گذاشت و در هفته‌های بعد هم برنامه را بدون هیچ کمبودی ادامه داد، ولی حالا از ملی‌پوشان می‌خواسته که در آستانه جام جهانی موضع گیری سیاسی کنند.

در طول ۴ سال اخیر که فردوسی‌پور برنامه نود را از دست داد، بحث‌های زیادی درباره بازگشت او به شبکه سه مطرح شده و مدافعین به مدیران تلویزیون یادآوری می‌کردند او هیچ وقت مواضع سیاسی‌اش را در برنامه ورزشی اعمال نمی‌کند. تلاش‌های پیدا و پنهان زیادی از طرف فردوسی‌پور برای بازگشت نود انجام شد، بسیاری از کسانی هم که مدافع این ایده بودند بر میانه‌روی او تاکید می‌کردند و فردوسی‌پور را یک عاشق فوتبال که سیاسی کاری نمی‌کند می‌دانستند.

اما مصاحبه عادل با جهانبخش آب پاکی روی همه این ایده‌ها بود و موضع کسانی را که مخالف قاطع بازگشت نود بودند را تایید کرد. این استدلال که آنتن یک برنامه ورزشی برای فردوسی‌پور موضوعیت سیاسی دارد نه فوتبالی به دست خود عادل اثبات شد و این البته برای کسانی که دوست ندارند سرمایه‌های کشور خودسوزی کنند، خبر خوبی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها