يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۶۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
با اعلام باشگاه؛
باشگاه پرسپولیس از پرداخت قسط دوم دروازه بان سابق تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با پیگیری‌ و تلاش باشگاه امروز قسط دوم طلب رادوشویچ، دروازه‌بان سابق سرخپوشان پرداخت شد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این خبر گفت: همانطور که به هواداران وعده داده بودم، اروز پنجشنبه موفق شدیم قسط دوم طلب رادوشویچ را پرداخت کنیم و این مبلغ چند ساعت پیش به حساب وی نشست.

وی گفت: متاسفانه در چند روز گذشته برخی اظهارنظرها نگرانی‌هایی را برای هواداران عزیز ایجاد کرده بود، همانطور که پیش از این تاکید کرده بودم این موضوع اصلا جای نگرانی برای صدور مجوز حرفه‌ای نداشت‌ و امیدوارم مسوولان مربوطه توجه ویژه‌ای در ادامه راه داشته باشند تا تلاش‌های صورت گرفته از سوی باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هدر نرود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها