يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۷۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
تماس رونالدو با زیدان/
باشگاه النصر پیشنهادی نجومی به سرمربی سابق رئال داد.

به گزارش پایگاه 598، باشگاه النصر عربستان این روزها بعد از اخراج رودی گارسیا سرمربی فرانسوی اش با توصیه کریستیانو رونالدو به دنبال جانشینی مناسب برای این مربی در تیم است.

نشریه «مارکا» اسپانیا در جدیدترین خبر اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی رم پیشنهاد نجومی باشگاه النصر برای مربیگری در این تیم را رد کرده است. سعودی ها در گام بعدی به دنبال شکار زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال هستند.

رونالدو ابرستاره پرتغالی تماسی را در این زمینه با زیدان گرفته تا سرمربی سابق خود را راضی کند به ریاض بیاید. عربستانی ها برای کسب رضایت زیزو پیشنهاد دستمزد سالیانه ۶۰ میلیون یورو و قراردادی دوساله به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو به سرمربی سابق رئال دادند.

رونالدو زمستان گذشته با قراردادی نجومی با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو راهی النصر شد. ابرستاره پرتغالی با این قرارداد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد. زیدان در صورت قبولی پیشنهاد سعودی ها گران ترین مربی تاریخ می شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها