کد خبر: ۵۲۳۸۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بازیگر و فعال هنرهای نمایشی سینما تلویزیون؛
عزم و ایمان جوان امروز کمتر از جوان دهه ۶۰ نیست، اما جوان امروز در معرض تهدیدهای خطرناک فکری و ناهنجاری های اجتماعی قرار دارد که این افکار غلط با ابزارها و وسایل ارتباطی فراوان، در سطح گسترده‌ای قابل انتشار هستند.

رپرتاژ؛ بازیگر و فعال هنرهای نمایشی معتقد است جوان امروز در معرض تهدیدهای خطرناک فکری و ناهنجاری های اجتماعی قرار دارد که این افکار غلط با ابزارها و وسایل ارتباطی فراوان، در سطح گسترده‌ای قابل انتشار هستند علی تیموری در این باره به ایسنا می گوید باید ضمن استفاده از متخصصان، حرفه ای ها و با تجربه های صنف سینما و تلویزیون کسانی که در مسائل ارتباطی و سینمایی تجربه دارند، از ابزار فرهنگ و هنر نیز حداکثر بهره‌گیری برای حل این مشکل صورت گیرد.

فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی است

وی تاکید می‌کند عزم و ایمان جوان امروز کمتر از جوان دهه ۶۰ نیست، اما جوان امروز در معرض تهدیدهای خطرناک فکری و ناهنجاری های اجتماعی قرار دارد که این افکار غلط با ابزارها و وسایل ارتباطی فراوان، در سطح گسترده‌ای قابل انتشار هستند.

فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی است

علی تیموری درباره گسترش علاقه به بازیگری نزد جوانان می افزاید: شروع بازیگری این روزها کار دشواری است. بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن برای بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، بسیار شدید است همچنین وجود خیل بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید هم بشود.

وی که از ورزشکاران رزمی نیز هست یادآور می شود: من از سال 1390 در نمایش های مختلف و سالن های حرفه ای اجرا دارم. به عقیده من سخت کوش بودن در این حرفه شرط اول است. باید وجودت را حس کنند تا پیشنهادها به سمتت بیاید و در خصوص ایفای نقش، تهیه کننده و کارگردان و عوامل سینمابه شما اطمینان کنند.

فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی است

علی تیموری در نمایش های الیورتوئیست، سانفرانسیسکو ، پدرخوانده، اسکارفیس همکاری داشته و همکاری با فیلم های زیادی از جمله متری شیش و نیم، مصادره، سرخپوست، جهان با من برقص و ... را در کارنامه خو دارد. او همچنین سابقه حضور در فیلم ها و سریال های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی را دارد.

وی همچنین دارای مهارت در ورزش هایی همچون تیراندازی، سوارکاری، شنا، غواصی است.

در ادامه برخی از سکانس های بازی در سریال های تلوزیونی و شبکه های خانگی می آید:

 
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها