أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۸۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
از سوی معاون شهردار تهران تشریح شد
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، حسین نظری با اعلام این مطلب در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران، گفت: رسیدگی به فضای سبز داخل و اطراف مصلی، گل آرایی جایگاه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران، محیط آرایی و آذین بندی مصلی، شستشوی معابر، ایجاد مسیرهای دسترسی و نصب تابلوهای اطلاع رسانی در اقصی نقاط مصلی، نظافت و پاکیزه سازی معابر، نظافت و پاکسازی مسیرها با تأمین نیروهای کارگری و ماشین آلات مورد نیاز در قبل، حین و پس از مراسم، نصب علائم، تأمین روشنایی، تأمین و استقرار سرویس‌های بهداشتی سیار و… از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری با کمک و همراهی منطقه ۷ است.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه جلساتی با پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص هماهنگی اجرای مراسم برگزار شده است، افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم برای سرویس دهی ناوگان حمل و نقلی پس از اتمام نماز عید سعید فطر، خدمات رسانی تمامی خطوط مترو از ساعت ۵:۳۰، کاهش سرفاصله قطارهای خط یک، اتخاذ تدابیر لازم برای جابجایی نمازگزاران از ایستگاه‌های مترو، پیش بینی ایستگاه‌های تاکسی ون برای انتقال نمازگزاران از پارکینگ‌ها و بالعکس و تعیین تعدادی ون و تاکسی برای انتقال نمازگزاران، اعزام خودروهای شاتل برقی جهت جابجایی نمازگزاران در داخل مصلی، اعزام اتوبوس به مساجد برای انتقال نمازگزاران با هماهنگی امور مساجد و… نیز از جمله اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک است.

به گفته نظری نیروی آتش نشان نیز به همراه خودروهای سبک و سنگین در داخل و اطراف مصلی مستقر می‌شوند و به منظور حفظ انضباط اجتماعی با هماهنگی یگان حفاظت شهرداری و فراجا و… عوامل و خودروهای شرکت شهربان نیز در اطراف مصلی استقرار می‌یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها