أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سرنوشت قهرمانی دست گل‌محمدی؛
با توقف سپاهان و صدرنشین پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ابتکار عمل برای کسب عنوان قهرمانی دست پرسپولیس افتاد و سه هفته پایانی به اوج حساسیت خود رسید.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، هفته بیست و هفتم لیگ برتر بعد از انجام دو روز رقابت به پایان رسید. در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم پرسپولیس موفق شد در دربی پایتخت با یک گل استقلال را شکست بدهد. همچنین سپاهان دیگر مدعی عنوان قهرمانی برابر ملوان انزلی در حالی که برتری قاطعی داشت در نهایت با تساوی ۱ - ۱ متوقف شد.

با این نتایج سپاهان صدر جدول را بعد از هفته‌ها از دست داد و پرسپولیس جای این تیم را گرفت تا سرنوشت قهرمانی دست سرخپوشان بیافتد.

رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به سه هفته پایانی کشیده شده و هواداران فوتبال ایران لیگ را با حساسیت بیشتری دنبال خواهند کرد. پرسپولیس هرچند نسبت به سپاهان بازی‌های سخت‌تری در پیش دارد اما در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر صدرنشین بوده و از شانس اول قهرمانی برخوردار است.

در اینفوگرافیک زیر جدول و بازی‌های باقی مانده پرسپولیس، استقلال و سپاهان را مشاهده می‌نمایید:

اینفوگرافیک/ کدام تیم قهرمان لیگ بیست و دوم می‌شود؟  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها