يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۴۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال به احتمال میزبانی ورزشگاه آزادی از دربی احتمالی پایتخت در فینال جام حذفی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم،  امیرحسین روشنک درباره شنیده شدن شایعاتی مبنی بر انصراف هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از میزبانی فینال جام حذفی اظهار داشت: تبریزی‌ها تا این لحظه به‌صورت رسمی چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. نامه‌نگاری‌هایی ظرف یکی دو روز آینده خواهیم داشت و اگر آنها موافقت خودشان را اعلام کنند، فینال در تبریز برگزار می‌شود. اگر این اتفاق نیفتد، سازمان لیگ ورزشگاه دیگری را انتخاب می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کنند، آیا ممکن است فینال مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار شود یا خیر، تصریح کرد: ورزشگاه فینال را مطابق آیین‌نامه قرعه‌کشی کردیم و استادیوم‌های کرمان و تبریز گزینه‌های اصلی بوده‌اند. با توجه به اینکه ورزشگاه کرمان آماده نمی‌شود، تبریز اولویت بعدی ماست.

مسئول برگزاری جام حذفی با در نظر گرفتن احتمال صعود نساجی به فینال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نساجی تیمی غیر تهرانی است، برای انتخاب ورزشگاه آزادی باید ببینیم این تیم چه شرایطی خواهد داشت. چون ورزشگاه فینال باید بی‌طرف باشد. اگر برگزاری بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) به هر دلیلی امکان‌پذیر نباشد، هر گزینه‌ای محتمل خواهد بود؛ حتی ورزشگاه آزادی.

روشنک در این مورد که هواداران استقلال و پرسپولیس در تهران استقبال بهتری از دربی خواهند داشت و معقولانه است که در صورت صعود آنها، تقابل دو تیم در پایتخت برگزار شود، عنوان کرد: اگر برگزاری فینال در تبریز امکان‌پذیر نباشد، این شرایط را در نظر خواهیم گرفت. باید یکی دو روز منتظر باشیم تا تکلیف میزبانی تبریز روشن شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به حذف پیکان از جام حذفی، ممکن است کارت قرمز شرزود تمیروف و عرفان گلشنی در دیدار با نساجی برابر پرسپولیس اعمال شود، به تسنیم گفت: کارت‌های قرمز بازیکنان تیم‌های حذف شده، مطابق آیین‌نامه در فصل آینده مسابقات اعمال خواهد شد؛ چه بازیکن در همان تیم باشد یا نباشد. با این حال محرومیت ناشی از حکم کمیته انضباطی در همه مسابقات در نظر گرفته می‌شود و ممکن است در لیگ برتر نیز اجرا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها