أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۴۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایتا دچار اختلال شد؛
محسن غفاری: پیامرسان ایتا از عصر امروز بدلیل قطعی برق دیتا سنتر دچار اختلال و قطعی شده است.

قطعی کامل ایتا از عصر امروز / مدیرعامل ایتا: اختلال پیامرسان ایتا بدلیل قطعی برق در دیتا سنتر بوده است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598؛ از زمانیکه آخرین بروزرسانی رای اتصال با سایر پیامرسان‌ها منتشر شد، برخی از کاربران اختلال و کاهش سرعت ایتا را گزارش دادند. اما از عصر امروز این پیامرسان ایرانی دچار اختلال شده و از دسترس خارج گردیده است.

خبرنگار 598 در مصاحبه با محسن غفاری مدیرعامل پیامرسان ایتا، علت این اختلال و قطعی را جویا شد. مدیرعامل پیامرسان ایتا درخصوص علت قطعی ایتا گفت: پیامرسان ایتا از عصر امروز بدلیل قطعی برق دیتا سنتر دچار اختلال و قطعی شده است.

غفاری در ادامه درباره زمان برطرف شدن قطعی بیان کرد: مشخص نیست، اما تیم فنی تمام تلاش خود را برای حل این مشکل می‌کند.

مدیر عامل ایتا همچنین درخصوص کاهش سرعت این پیامرسان اعلام کرد: مطابق با بررسی‌های ما کاهش سرعتی که گفته می‌شود وجود ندارد. اما شاید ممکن است که برخی از تلفن‌های همراه نسخه جدید ایتا را پشتیبانی نکنند که بهتر است کاربران محترم یکبار این پیامرسان را از گوشی خود بطور کامل حذف و سپس دوباره نصب کنند، اگر مشکل برطرف نشد از طریق supprot با پشتیبانی ایتا ارتباط برقرار کرده تا به مورد مربوطه رسیدگی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها