کد خبر: ۵۲۴۷۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
در نشست خبری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم مطرح شد:
ایراندوست گفت: در سال گذشته توانستیم با 285 صندوق قرض الحسنه مردمیار فعال در سطح استان قم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت کنیم که همین امر منجر به ایجاد اشتغال برای 443 نفر در 25 عنوان شغلی گردید.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 598، نشست خبری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی صبح امروز در ساختمان هنر و رسانه برگزار شد.

سرهنگ علیرضا ایراندوست مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در این نشست خبری به تشریح فعالیت های یک سال اخیر این سازمان پرداخت و بیان کرد: در حوزه اعطای تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی به صورت 185 فقره وام به میزان 250 میلیارد ریال پرداخت گردید که باعث اشتغالزایی 300 نفر گردید. 

ایشان ادامه داد: در حوزه آموزش و توانمندسازی محرومین توانستیم با کمک سازمان فنی و حرفه‌‌ای، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و ... به 1112 نفر آموزش های لازم در این زمینه را ارائه دهیم که منجر به اخذ مدرک معتبر به 146 نفر شد.

ایراندوست افزود: در سال گذشته توانستیم با 285 صندوق قرض الحسنه مردمیار فعال در سطح استان قم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت کنیم که همین امر منجر به ایجاد اشتغال برای 443 نفر در 25 عنوان شغلی گردید.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم بیان داشت: در نهضت کمک مومنانه نیز با بیش از 217 هزار خدمت همچون اهدای جهیزیه 1000 سری، اهدای لوازم التحریر 36 هزار و 467 بسته، سبد معیشتی 109 هزار و 123 مورد میتوان نام برد.

اقدامات ماندگار سازمان بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی محرومین

وی ادامه داد: توزیع البسه و کیف و کفش 31 هزار و 686 مورد، ویزیت رایگان 25163 نفر، آزادسازی زندانیان 19 نفر ، 2116 راس گوسفند نذر قربانی و 984 بسته بهداشتی با هزینه ای بیش از 323 میلیارد تومان صورت گرفت.

گفتنی است در این مهم همواره خیرین استان نیز سهم بسزایی دارند.

سرهنگ علیرضا ایراندوست در پایان این نشست خبری توضیحاتی نیز در خصوص حرکت های جهادی و سازماندهی اعزام اردوهای جهادی ارائه داد.

اقدامات ماندگار سازمان بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی محرومین

وی در مورد خدمت های صورت گرفته در زمینه فنی مهندسی گفت: نهضت آبرسانی، جاده عشایری، احداث پل و حفر چاه روستایی، آسفالت معابر و جاده بین مزارع، ساخت منازل محرومین و همچنین برای اولین بار لایروبی سد شاه اسماعیل از اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها