يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وزیر امور اقتصادی و دارایی با رد فرضیه حبابی بودن رشد بورس در ابتدای سال ۱۴۰۲ گفت: بورس در ماه‌های اخیر رشد سریعی داشته و ممکن است در این مسیر توقف‌هایی داشته باشد، اما در نهایت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، سید احسان خاندوزی با تاکید بر اینکه بورس حباب ندارد، اظهار کرد: هیچ کدام از شاخص‌های ریالی، ارزی و سایر شاخص‌های مدنظر برای تحلیل بازار، نگرانی درباره حبابی بودن بورس را تائید نمی‌کند.

وی یادآور شد: بازار سرمایه که رشد خیلی خوب و سریعی در ماه‌های اخیر داشته و ممکن است در این مسیر توقف‌هایی داشته باشد، اما دوباره به مسیر خود باز می‌گردد.

وزیر اقتصاد گفت: از نظر کارشناسی اساساً فرضیه حبابی بودن رشد بورس در ابتدای سال ۱۴۰۲ کاملا منتفی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها