يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
جام جهانی تیراندازی باکو؛
نماینده کشورمان با پشت سر گذاشتن رقبای خود در فینال تپانچه بادی ۱۰ متر در جام جهانی باکو به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598، در نخستین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی در باکو و در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر مردان سجاد پورحسینی در فینال با عملکردی فوق‌العاده و کسب امتیاز ۲۴۰.۲ در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. نماینده اوکراین و آلمان نیز دوم و سوم شدند.

پورحسینی در شرایطی به عنوان قهرمانی رسید که در مرحله مقدماتی با امتیاز ۵۸۳ ششم شده بود و راهی فینال شده بود.

همچنین امیر جوهری خو با ۵۸۰ امتیاز و وحید گلخندان با امتیاز ۵۷۹ پانزدهم و شانزدهم شدند. محمدرسول عفتی نیز با ۵۷۵ امتیاز و جواد فروغی با امتیاز ۵۷۳ به ترتیب در جایگاه چهل و هشتم و پنجاه و نهم ایستادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها