يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
حسین زمان؛ از خوانندگان مطرح نسل طلایی موسیقی پاپ کشور، ساعاتی پیش درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، حسین زمان؛ خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور که از سال ۷۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده بود، ساعاتی پیش در اثر عوارض ناشی از بیماری سرطان، در ۶۳ سالگی درگذشت.

شب دلتنگی، قصه شب، شاپرک، مشق عشق، قصه نگفته و قرار عاشقی، مجموعه آلبوم‌های زمان طی حدود ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای این خواننده را تشکیل می‌دهد.

زمان به‌واسطه جنس صدای خاص خود و البته همکاری با چهره‌های شناخته‌شده آهنگساز و ترانه‌سرا، خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و آلبوم‌های او به‌ویژه شب دلتنگی و قصه شب مورد استقبال قابل‌توجه مخاطبان قرار گرفت.

آخرین کنسرت این خواننده به مرداد ۹۸ مربوط می‌شود که زمان پس از چندین سال ممنوع‌الکاری موفق شد با همراهی ۳۰ نوازنده، طی ۲ سانس در برج میلاد به روی صحنه برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها