أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۵۱۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
استاندار قم با تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: این ساختار جهادی در عرصه های مختلف خدمت به مردم خوش درخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، روابط عمومی استانداری قم، در پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم آمده است:

بسیج سازندگی مولود خجسته انقلاب اسلامی است که به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی و با هدف بکارگیری و هدایت ظرفیت های مردمی و جهادی خصوصا نیروهای جوان در مسیر محرومیت زدایی و کمک به عمران و آبادانی کشور شکل گرفت. این ساختار جهادی  از بدو تاسیس تا به امروز و با بهره مندی از میلیون ها بسیجی متعهد،  دلسوز و با انگیزه خدمت، توانسته است در عرصه های مختلف کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و دیگر زمینه های مورد نیاز کشور و مطالبات و اولویت های مورد تاکید مقام معظم رهبری خوش درخشیده و منشا خدمات ارزنده و ماندگاری در  این عرصه ها بوده است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج سازندگی ، از تلاش‌های همه ی جهادگران بسیجی و مخلص و همیشه در صحنه استان قم تقدیر و تشکر نموده و از همه دستگاه های اجرایی استان می خواهم در راستای خدمت به مردم با این نهاد همکاری مستمر و مفیدی داشته باشند.

در پایان توفیقات همه کسانی که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به محرومان قدم بر می دارند را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

سید محمد تقی شاهچراغی

استاندار قم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها