أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
واکنش جهانی کابران علیه رژیم صهیونیستی؛
اعتراضات به حضور رژیم صهیونیستی در مسابقه بهترین خواننده اروپا علی‌رغم حذف روسیه به دلیل جنگ اوکراین سبب شد تا سیلی از نفرت جهانی از رژیم جنگ‌طلب و کودک‌کش اسرائیل در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه بیافتد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از سراج24؛ یورو ویژن مسابقهٔ بین‌المللی موسیقی است که از سال 1956 به صورت سالیانه برگزار می‌شود. طبق قوانین مسابقه، کشورهای فعال عضو اتحادیه برنامه های اروپایی امکان شرکت در این مسابقه را دارند. این برنامه پربیننده‌ترین مسابقه بعد از مسابقات ورزشی است که مخاطبان بسیاری را شامل می شود. در آخرین دور برگزاری این مسابقات کشور روسیه به بهانه جنگ اوکراین از حضور محروم ماند 

اما جالب اینجاست که کابران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عمده اهتمام خود را به حضور رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی نهاده و این حضور را به باد انتقاد گرفتند. کاربران در توئیت ها و کامنت های خود انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به وضوح نشان داده و این حضور را محکوم کردند. 

آنچه در انتقادات کاربران بیشتر دیده می شود سیاست های دوگانه در پذیرش و رد کشورهایی است که طرفدار جنگ و خونریزی هستند. یکی از منتقدان از انگلیس در توئیتی ذکر کرده که چطور می شود روسیه به دلیل جنگ با اوکراین از یورو ویژن حذف می شود اما اسرائیل که این همه در فلسطین جنایت کرده است باید حضور داشته و در رتبه سوم هم انتخاب شود. کاربر دیگری از رأی دادن به صهیونیست ها انتقاد نموده و اظهار کرده که رآی دادن به یک رژیم کودک کش و اشغالگر تأیید اشغالگری و تجاوز است. برخی کاربران نیز رأی دادن به اسرائیل را مشروع جلوه دادن این رژیم دانسته و آن را محکوم کرده اند. 

تردیدی نیست هیچ انسان وارسته و آزاداندیشی در دنیا وجود ندارد که وجود منحوس رژیم ضد بشری و جنایت پیشه صهیونیستی را با توجه به کثرت جنایات و خباثت های رذیلانه آن، مشروع بپندارد.

امروز به لطف الهی و به برکت وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و در پرتو بسط اندیشه های ناب امامین انقلاب به ویژه در بعد حمایت از ملت مظلوم فلسطین و افشای ماهیت ضد انسانی و اشغالگرایانه آل صهیون، بسیاری از مردم دنیا به اوج رذالت ها و جنایت های بی شمار و ضدانسانی رژیم غاصب صهیونیستی واقف بوده و با استراتژی مستبدانه و استکباری آشنا شده اند و این امر موجب گردیده اذهان عمومی در سراسر دنیا نسبت به حضور این رژیم در عرصه های بین المللی مانند مسابقات یورو ویژن، واکنش های جدی و اثربخش بروز دهند. 

اینکه امروز کابران بسیاری در شبکه های اجتماعی مراتب اعتراض جدی خود به امتیازبخشی به رژیم صهیونیستی و نامشروع اسرائیل را به باد نقدهای موشکافانه و مطالبه گرایانه خود قرار می دهند، نویدبخش و بسترساز حرکت های خودجوش و انسانی آحاد مردم دنیا علیه ظلم و جنایت های روز افزون رژیم کودک کش صهیونیستی است که می رود تا بساط این حکومت ناپاک را قبل از - 25 سال - پیش بینی های رهبر حکیم انقلاب اسلامی، محقق سازد. به امید آن روز

تصاویر زیر نمونه هایی از واکنش های جدی کاربران جهانی نسبت به حضور رژیم منحوس صهیونیستی در مسابقات یورو ویژن و امتیازدهی به صهیونیست هاست: 

اعتراض جهانی به حضور صهیونیست ها در «یوروویژن»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها