أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۵۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۳ خرداد) در بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس افزایش ابر و بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.  

وی افزود: با گذر امواج تراز میانی جو پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ خرداد) در نواحی شمال غرب، غرب  سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز ابرناکی، بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.  

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ خرداد) نیز در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روزهای جمعه تا یکشنبه در نواحی جنوب شرق کشور به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: از امروز تا یکشنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل در برخی ساعات روز افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

به گفته ضیاییان این شرایط پنجشنبه تا شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در جنوب غرب کشور انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: از چهارشنبه تا اواخر هفته در نوار جنوبی کشور افزایش دما رخ می دهد. 

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده شرق دریای عمان و در روزهای شنبه و یکشنبه تنگه هرمز مواج خواهند بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۴ خرداد ) نیمه‌ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز  جمعه ( ۵ خرداد) نیمه‌ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳ و ۴خرداد) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها