کد خبر: ۵۲۵۶۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «عبدالله‌زاده» روز دوشنبه ۸ خرداد در شهرک فجر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، مراسم دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» روز دوشنبه (۸ خرداد) ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی در تهران بزرگراه بسیج. بلوار شهیدان سرباز شهرک فجر، مسجد امام حسین مجتبی(ع) برگزار می شود.

درباره شهید

شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» سال ۱۳۶۵ مصادف با عملیات کربلای ۵ در اهواز به دنیا آمد. وی در مقطع کارشناسی در رشته «فقه و حقوق» دانشگاه آزاد شهر ری و در مقطع ارشد در رشته «مدیریت نظامی» دانشگاه امام حسین (ع) تحصیل کرد.

سال ۱۳۸۸ وارد نیروی قدس سپاه پاسداران شد و طی خدمتش به سپاه مدام در حال انجام مأموریت بود. او سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ برای آموزش به لبنان رفت. هنگامی که بحران سوریه آغاز شد، داوطلبانه و با اصرار خودش برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ به سوریه رفت و یکبار نیز مجروح شد که بعدها خانواده از مجروحیتش مطلع شدند.

شهید عبدالله‌زاده با اینکه در زمان شهادت سه فرزند داشت، زندگی شیرین خود و همه داشته‌هایش را رها کرد و برای دفاع از حریم آل‌الله عزم دیار شام کرد. نام جهادی وی «ابو علی‌اکبر» بود و سرانجام روز ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در مسیر تدمر به دیرالزور در کمین نیروهای تکفیری قرار گرفت و به همراه «محسن عباسی» به شهادت رسید.

دومین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم عبدالله‌زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها