أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۶۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
نماینده ریاست جمهوری نیکاراگوئه در امور روسیه تاکید کرد بیش از هر زمان دیگری باید با کشورهای دوست همچون روسیه، چین و ایران در برابر هجمه جنون‌آمیز و بی‌منطق غرب متحد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، لائورِئانو اورتگا (Laureano Ortega) نماینده ریاست جمهوری نیکاراگوئه در امور روسیه در گفت‌وگو با شبکه آرتی (RT) بر حمایت ماناگوآ از مسکو در نبرد علیه آمریکا و ناتو تاکید کرد.

اورتگا تاکید کرد: ما فدراسیون روسیه را همراهی می‌کنیم، از تلاش‌ها و نبردی که برای زندگی مردم روسیه و برای صلح بشریت در مواجهه با موج جدید فاشیسم در حال انجام است، حمایت می‌کنیم.

به گفته این مقام نیکاراگوئه‌ای، این موج جدید فاشیسم به طور عمده از دولت دست نشانده اوکراین ناشی می‌شود که توسط واشنگتن و اتحاد آتلانتیک کنترل می‌شود.

اورتگا گفت: بسیار مهم است که بیش از هر زمان دیگری با روسیه متحد شویم، با کشورهای برادر، دوستانی مانند چین و ایران که همگی مورد هجوم این موج جنون و بی‌منطقی غرب هستند.

نماینده ریاست جمهوری نیکاراگوئه در روسیه همچنین خاطر نشان کرد تحریم‌هایی امپراتوری علیه کشورهای مخالف سیاست‌های آن وضع می‌کند چیزی بیش از تجاوزهای غیرقانونی نیست. وی با این حال تصریح کرد که دقیقاً اقدامات تنبیهی غیر منطقی واشنگتن و متحدانش تولد نظم نوین جهانی، جهان چندقطبی را تسریع کرده است.

وی افزود: کشورهای مخالف این سلطه متوجه شده‌ایم که زمان آن فرا رسیده است که با اتحاد و با اقداماتی که به ما امکان می‌دهد مکانیسم‌های مالی خود، سازوکارهای همکاری همبستگی، محترمانه، مبتنی بر قانون و خیر عمومی را در این راه برای مقابله با این همه بی‌قانونی‌ها و آنچه در حوزه هژمونیسم بوده است، به کار بندیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها