أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۶۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
فرمانده کل سپاه گفت: در رابطه با درمان ناباروری، مرکزی را در بیمارستان نجمیه راه‌اندازی کردیم که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (شنبه) در همایش فرماندهان نیروهای مسلح که به‌مناسبت روز ملی جوانی جمعیت در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که نعمت ولایت را به ما عنایت کرده است؛ چون با هوشمندی و ذکاوت، یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات خاموش امت اسلامی را تشخیص دادند و برای گذر از این بحران، راهبردهای دقیق و راهبردی اتخاذ کردند.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به آسیب‌هایی که گروه تروریستی داعش به اسلام وارد کرد، گفت: حدود ۱۰ سال پیش اعلام کرده بودند که در سال ۲۰۵۰ میلادی هویت مسیحی اروپا تغییر خواهد یافت و اسلام هویت غالب اروپا خواهد بود؛ به نحوی که اسم «محمد» برای پسر و اسم‌های «فاطمه» و «نور» برای دختر در کشور انگلیس نام برتر و فراوان‌تر بود؛ اما متأسفانه وقتی گروه تروریستی داعش ایجاد شد، این برتری نام‌های محمد، فاطمه و نور از ردیف اول به ردیف ۱۱ سقوط کرد.

فرمانده کل سپاه، تک‌فرزندی را پدیده خاموش انقراض نسل دانست و افزود: خوشبختانه روند جمعیتی جهان به شکلی پیش می‌رود که جمعیت مسلمانان در جهان در رتبه دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه خود انسان اگرچه خلیفةالله است، اما باید درست هم تربیت شود، عنوان کرد: در رابطه با فرزندآوری و ازدواج، علاوه بر گفت‌وگوهای چهره به چهره، مشوق‌هایی را هم در این رابطه ارائه می‌دهیم؛ اما در رابطه با درمان ناباروری، مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه راه‌اندازی کردیم که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: علاوه بر این، معاونت نیروی انسانی سپاه هم دستورالعملی در ۵۰ بند به همراه مشوق‌های لازم در ۹۰ محور ابلاغ کرده است؛ البته تمام تلاش‌ها در صورتی نتیجه‌بخش خواهد بود که فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه تغییر یابد؛ از سوی دیگر زمانی که تعداد فرزند در خانواده‌ها کاهش یابد، میزان مقاومت، ایثار و نشاط و شادابی در کشور نیز کاهش می‌یابد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها