أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۶۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
با توجه به شکست هوادار در مقابل پرسپولیس و اینکه هنوز تیم فوتبال استقلال موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نشده تراکتور یک قدم دیگر به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم فوتبال تراکتور در این فصل بعد از جدایی قربان بردیف با هدایت پاکو خمس عملکرد درخشانی داشت و موفق شد در پایان فصل یا ۵۲ امتیاز در رتبه چهارم قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس موفق شدند به فینال جام حذفی راه پیدا کنند، حالا می‌توان گفت که با توجه به اینکه هنوز تیم فوتبال استقلال موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نشده، تیم فوتبال تراکتور به عنوان تیم چهارم راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

از آنجا که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای کشورمان ۲+۲ است قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی مستقیماً به رقابت‌های آسیایی را پیدا می‌کنند. در حالت عادی قهرمانان لیگ برتر امسال و سال گذشته به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان خواهند شد و قهرمانان جام حذفی امسال و سال گذشته راهی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان می‌شوند.

تا به اینجا کار استقلال نتوانست مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و تنها تیم‌های پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، نساجی مازندران و فولادخوزستان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شده‌اند. در صورت حذف استقلال تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران نیز به عنوان قهرمان جام حذفی سال گذشته به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان خواهند شد.

با توجه به شکست هوادار در مقابل پرسپولیس و عدم راهیابی این تیم به فینال حالا تراکتور امیدوارتر از همیشه برای کسب سهمیه آسیا است و با این شرایط تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند. باشگاه تراکتور که دو فصل پیش در لیگ قهرمانان حاضر بود، حالا بعد از ۷ سال امکان میزبانی از رویداد بین‌المللی در لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها