کد خبر: ۵۲۵۶۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
جنگ رسانه ای کماکان ادامه دارد؛
بنظر این راقم پروژه هرم را باید آخرین و تکمیل ترین استراتژی بر اندازی دانست و اگر اصراری بر استمرار استراتژی هرم فتنه گران دیده می شود ناظر به این امر می باشد.

سرویس سیاسی پایگاه 598، رضا احمدزاده: شاید در مدت چند ماه گذشته این سئوال در ذهن خیلی ها بوجود آمده باشد که چرا یک عده ناگهان فتنه ای در سطح خیایانها می توانند راه بیندازند ، چرا هر بار در مورد یک موضوع خاص اتفاقی در کشور می افتد برخی دست اندرکاران به اصطلاح سیاسی-هنری افاضه نظر می کنند و این مواضع به ظاهر کوچک به صورت موجی در صنوف مختلف متصل به راس یک استراتژی پنهان، بزرگ شده و جامعه ای را درگیر خود می کند. عده ای سلبریتی، هماهنگ موضع‌گیری می کنند و کشف حجاب می کنند، عطای وطن را به جلای آن می بخشند و برای گرین کارتی بی ارزش و بی هویت تمام هویت و داشته های خود را با توهین به نمادهای ملی کشور به ثمن بخس می فروشند و قس علیهذا...

این راقم این امر را "پروژه یا استراتژی هرم" می دانم که در آن از قاعده تا راس هرم از یک هدف واحد پیروی می کند و چنان چشم اندازی از براندازی و تغییر و دگرگونی به اذهان القا می کنند که همه باور می کنند که انقلابی با همان سبک و سیاق انقلاب اسلامی 57 در کشور در حال شکل گیری است، در حالی که این امر تنها کاریکاتوری از انقلاب است که توانی بیش از بکار بردن این واژه در دهان اپوریسیون خارج نشین ندارد:

1- بازی انقلابی که اینان براه انداختند در ابتدا در آمریکا شکل گرفت آنهم توسط بدنام ترین و خودفروخته ترین افراد که فساد سیاسی و اخلاقی شان را از مدتها قبل مردم می دانستند. کیست که جاسوس بودن و یا فساد جنسی امثال امیر عباس فخرآورها ،علینژادها و نازنین بنیادی ها و... را نداند و رضایت به تنش هایی بدهد که تمام منافع مادی آن در جیب اینان و ناامنی و خشونت و خونریزیش نصیب ملت می شود.

2- رسانه ها اجتماعی – سیاسی در این میان نقش اتصال دهنده این زنجیره اپوزیسیونی را از بالاترین سطح طراحان خارج نشین تا پایین ترین آنان در داخل را بر عهده دارند. لذا زیرکی نه تنها جمهوری اسلامی بلکه هر دولت و حکومت دیگری هم که وجود داشت این بود که باید این زنجیر را پاره می کرد لذا کنترل و فیلتر کردن رسانه هایی که این مهم را بر عهده داشتند اولین الویت برای فروپاشی این پازل خطرناک بوده است. فیلتر شدن شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام و واتساپ و.... و هر نرم افزار و برنامه ای که نقش حامیان رسانه ای و پیام رسانان براندازی را بر عهده دارند امری کاملا پذیرفته شده در تمام دنیاست.

3- برخی ها در داخل به نظراتشان اصرار دارند که برخورد نیروهای امنیتی با اغتشاشگران را خلاف دمکراسی و حقوق شهروندی تلقی و به خورد افکار عمومی بدهند تا بتوانند براحتی در خیابانها جولان داده و در بالاترین سطح خود را به هرم قدرت برسانند و در پایین ترین نتایج خنثی کردن نقش نیروهای امنیتی، استمرار تمدید گرین کارت های اقامت خود و خانواده هایشان در خارج و تداوم اندلسی سازی فرهنگ اسلامی – ملی ایران را تا حصول نتیجه در آینده میسر سازند.

4- بنظر این راقم پروژه هرم را باید آخرین و تکمیل ترین استراتژی بر اندازی دانست و اگر اصراری بر استمرار استراتژی هرم فتنه گران دیده می شود ناظر به این امر می باشد که در این پروژه:

اولا: تمام نیروهای انسانی موجود در داخل و خارج کشور به میدان وارد شدند. صنوف مختلف سیاسی/اقتصادی/ اجتماعی و فرهنگی استحاله طلب را می توان در میانشان براحتی دید.

ثانیا: گذر از این بزنگاه قطعا به بروز و ظهور قدرت های تمدنی جدید در ابعاد مختلف آن خواهد انجامید:پول پایه ، مبادلات جهانی، و.... و چشم اندازهای جدیدی را در بسترهای تمدنی، سیاسی نظامی، اقتصادی و.... پی خواهد داشت.

در مجموع وقتی اپوزیسیون خارجی و داخلی غرب گرا با تمام قدرت به میدان آمده است در نتیجه شکستش نیز به محو و نابودی کامل برای مدتهای مدیدی منجر خواهد شد. لذا بنظر می آید نیروهای اپوریسیون برانداز حتی در حد ضعیف شده هم که باشد و در حداقل سطح امنیتی – سیاسی استراتژی هرم خود، جنگ رسانه ای را کماکان ادامه خواهند داد زیرا دیگر معادلی برای این حجم از هماهنگی و همخوانی نمی توانند باز تولید کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها