أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۵۷۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
آقای خاتمی گفت، تحت‌تأثیر فشارهای کار و اعتراضات، ناراحتی عصبی پیدا کرده و به دستور اطبا به‌طور مرتب داروی آرام‌بخش مصرف می‌کند، اطبا گفته‌اند که اگر نکند ممکن است تبدیل به افسردگی شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، فرهیختگان در گزارشی به بررسی کتاب تازه‌ انتشار یافته‌ مرحوم هاشمی از رخدادهای سال 1379 پرداخته است،  یکی از برجسته‌ترین و پرتکرارترین موارد مطرح‌شده، نقل‌قول‌هایی است که عموما تعریف و تمجید از خدمات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و برکات دولت سازندگی و در عوض در نقد رئیس‌جمهور وقت، سیدمحمدخاتمی مطرح شده است. یک نمونه جالب اما به ادعای کسالت عصبی سیدمحمد خاتمی اشاره دارد که موارد پیش‌رو را ازجمله شاخص‌ترین آنهاست:

آقای حسن روحانی گفت، آقای علی یونسی وزیر اطلاعات که با او ملاقات کرده از خطر تعطیلی روزنامه‌ها اظهار ناراحتی کرده و گفته آقای سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور، مضطرب است. نزد او گریه کرده است (اول اردیبهشت).

آقای رضا امراللهی، رئیس دانشگاه خواجه‌نصیر آمد برای افتتاح کنگره هماهنگی دانشگاه و صنعت دعوت کرد و گفت، وضع روحی آقای سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور خراب است و از من خواست که احوالپرسی کنم (19 اردیبهشت).

«آقای خاتمی گفت، تحت‌تأثیر فشارهای کار و اعتراضات، ناراحتی عصبی پیدا کرده و به دستور اطبا به‌طور مرتب داروی آرام‌بخش مصرف می‌کند، اطبا گفته‌اند که اگر نکند ممکن است تبدیل به افسردگی شود.» (14 اردیبهشت)

هاشمی اما در 21 اردیبهشت روایتی به نقل از علی لاریجانی آورده که ادعای کسالت عصبی خاتمی را تمارض می‌داند و می‌نویسد: آقای لاریجانی احتمال می‌دهد که ادعای کسالت عصبی آقای خاتمی تمارض باشد و گفت بعد از این جلسه متشنج دولت، صحبت از کنار رفتن آقای [‌عطاء‌الله‌] مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جدی شده و معتقد است آقای خاتمی توان مدیریت کلان ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها