يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۸۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ توضیحاتی درمورد یکی از بندهای دستورالعمل جدید نقل و انتقالات ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، در دستورالعمل جدید نقل و انتقالاتی فوتبال کشورمان آمده هیچ باشگاهی حق جذب بازیکن لژیونر به صورت قرضی را ندارد و اگر یک بازیکن لژیونر به ایران بازگردد، سهمیه خارجی محسوب می‌شود.

صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درمورد این بندها، اظهار داشت: خود من عضو کارگروه نبودم و نمی‌دانم چه منطقی وجود دارد که بازیکن نتواند از یک باشگاه دیگر قرضی بیاید اما سهمیه خارجی محسوب شدن بازیکن لژیونر پس از بازگشت به ایران، منطقی است زیرا نباید اینگونه باشد که یک باشگاه پولدار بازیکن لژیونر بیاورد و بگوید این بازیکن داخلی است. به همین دلیل جزء سهمیه ما محسوب نمی‌شود.

وی درمورد اینکه همه لیگ‌هایی که سهمیه خارجی دارند پاسپورت را نگاه می‌کنند نه باشگاه قبلی، گفت: خیلی کارهای ما هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود. من هم دلیلش را اینجوری می‌دانم که باشگاه‌های پولدار می‌گویند ۶ سهمیه خارجی خودمان را گرفته‌ایم و اکنون برویم بازیکن لژیونر بگیریم تا شرایط عوض شود. در واقع خواستند فیرپلی مالی و فرصت مناسب برای فوتبال فراگیر ایجاد کرده و جلوی قدرت و حاکمیت پول را بگیرند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها