کد خبر: ۵۲۶۰۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
فرجی:
فرشاد فرجی ماجراهای سخت دریافت رضایت‌نامه خود از مهدی رحمتی و شهرخودرو را تعریف کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش سه، فرشاد فرجی که از زمستان ۹۹ پیراهن پرسپولیس را پوشیده سال‌های خوبی را سپری کرده و دو قهرمانی لیگ، یک نایب قهرمانی و یک جام حذفی را با سرخ‌ها تجربه کرده است.

فرجی در برنامه فوتبال‌برتر در مورد حضورش در پرسپولیس گفت: من سالی که می‌خواستم بیایم، یک هفته قبل از شروع لیگ آقا یحیی به من زنگ زده بود و گفت تایم خوبی نیست و من هم که پرسپولیسی تیر بودم و گفتم صحبت می‌کنم. آقای رحمتی هم فصل قبل بازیکن بود در شهرخودرو و بعد سرمربی شد و من هم با او رفیق بودم و گفتم رضایت‌نامه را می‌گیرم اما دیدم قبول نمی‌کند.

او ادامه داد: نیم فصل شد و گفت شرایط بدتر است و من هم گفتم هرجوری هست رضایت‌نامه را می‌گیرم. من یک خانه‌ای شمال داشتم و آن را فروختم و یک مقداری مانده بود و قرض کردم و آمدم.

فرجی در مورد جو مازندرانی پرسپولیس گفت: حس عجیبی بود که شرایط تیمی که دوست داری را لمس کنی. مازندرانی‌های تیم زیاد بودند و حس خانه را به آدم می‌داد. تیم جو صمیمی داشت و آقا سیدکاپیتان بود و گفت نگران نباش اینجا فقط افتخار کسب می‌کنی. تیم‌های دیگر یک‌سری تمرین‌ها هست و می‌گویی امروز کمی شل‌تر تمرین کنم که مصدوم نشوم ولی اینجا از این خبرها نیست و هرروز باید صد باشی. یک روزهم اگر می‌خواستی شل کنی آقا سید یقه‌ات را می‌گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها