کد خبر: ۵۲۶۰۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت|
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی
عبرت هایی گزاف از روسای جمهور گذشته ایران

در این نوشتار سه رییس جمهوری که به امریکا خدمت کردند و مزدش را نیز گرفتند ؛ تبیین شده است.

در بیانات ۱۴ خرداد  1402 رهبر انقلاب اسلامی  بصورت تلویحی به دو رییس جمهور ایران اشاره کردند:

درس عبرت نخست: " رئیس جمهوری که درمقابل امریکا عقب نشینی کرد و بعدش غیابی در اروپا دادگاهی شد " ( رهبر انقلاب اسلامی ، 14 خرداد 1402 )

علی اکبر هاشمی بود و عقب نشینی اش مربوط به گروگانهای امریکایی در لبنان بود ( در مستند بعد از خمینی بیان شده است)

درس عبرت دوم : " رئیس جمهوری که به امریکا کمک کرد ( خدمت کرد ) ولی در عوض امریکا ایران را محور شرارت اعلام کرد " (رهبر انقلاب اسلامی ، 14 خرداد 1402 )

محمد خاتمی از سران فتنه سال ٨٨ بود که در ماجرای حمله امریکا به افغانستان کمک های اطلاعاتی به متجاوزان امریکایی علیه کشور ملسمان افغانستان داد .

درس عبرت سوم: " نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور ( حسن روحانی ) درباره الزامات اجرای برجام " ( امضای مشروط رهبر انقلاب ؛  29 مهر 1394 )

امریکا بعد نابودی صنعت هسته ای ایران توسط دولت حسن روحانی ، از برجام خارج شد و حسن روحانی دستمزد خدمت به امریکا را با خسارات فراوان به کشور و نیز تورم شدید در کشور دریافت کرد .

سخن پایانی

امریکاییها بجز منافع نامشروع خود به هیچ چیز قانع نیستند ، با ملت مسلمان ایران دشمنی دارند و هدفی جز سیطره بر کشورایران اسلامی ندارند .

تجربه گذشته مبین غیر قابل اعتماد بودن امریکاییها و اروپاییهاست و اثبات این مساله که اعتماد به امریکا خیانت غیر قابل قبول بوده و مستوجب  لعنت خدا و ملت ایران بر نافرمانان از فرمان ولی امر می باشند .

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها