کد خبر: ۵۲۶۵۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
تمام سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری 598، در نخستین هفته ماه جاری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از تسهیلات کسر خدمت جدید برای سربازان وظیفه دارای فرزند خبر داده و گفته بود که سربازان وظیفه حین خدمت می‌توانند از سه ماه کسر خدمت برای فرزند اول، چهار ماه کسر خدمت برای فرزند دوم و پنج ماه کسر خدمت برای فرزند سوم بهره‌مند شوند.

حالا سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه تازه‌ای به اعلام جزئیات و شرایط معافیت سربازی و کسر خدمت برای سربازان وظیفه دارای سه فرزند و بالاتر پرداخته است.

بنا به اعلام این سازمان، ملاک عمل برای رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سربازان عادی، امریه، طلاب و ... سند رسمی ازدواج، شناسنامه پدر و تأییدیه ثبت احوال است.

یگان‌های خدمتی پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات مربوطه و ثبت ترخیص آنان در سامانه، سربازان واجد شرایط را برای ثبت درخواست معافیت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ معرفی می‌کنند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا پس از بررسی و تایید شرایط سربازان ترخیص شده، کارت معافیت را صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه خدمت فرد را به یگان خدمت معرفی می‌کند.

کارکنان وظیفه فراری در صورت داشتن شرایط معافیت، پس از معرفی خود به یگان خدمتی و بررسی مدارک از یگان ترخیص و می‌توانند برای معافیت مذکور اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها