کد خبر: ۵۲۶۷۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بعد از منتفی شدن حضور نکونام؛
یک روزنامه عربستانی مدعی شد باشگاه استقلال ایران که این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدید است با «آلن هوروات» مربی اهل کشور کرواسی و مربی سابق تیم النصر عربستان به توافق رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، در شرایطی که باشگاه استقلال همچنان در انتخاب و معرفی سرمربی جدید خود در بلاتکلیفی به سر می برد، روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز خود خبر داد آلن هوروات مربی تیم الباطن عربستان با استقلال تهران به توافق رسیده است.

این روزنامه نوشت: «منابع آگاه به الریاضیه گفتند که آلن هوروات کروات، سرمربی سابق تیم اول الباطن طی چند روز گذشته چندین پیشنهاد برای کار در لیگ دسته اول را رد و تاکید کرده است که فقط می خواهد هدایت یکی از باشگاه های لیگ روشن عربستان را بر عهده بگیرد. به گفته همین منابع، هوروات موافقت اولیه خود را برای هدایت تیم استقلال ایران به مدت یک فصل اعلام کرده و مراسم عقد قرارداد هفته آینده انجام خواهد شد.»

گزینه استقلال برای هدایت این تیم به جای ریکاردو ساپینتو، جواد نکونام بود که روز گذشته گفته شد مشکلاتی در راه عقد قرارداد با نکونام وجود دارد. استقلال سپس دوباره به سمت مربیان خارجی متمایل شد. رسانه های ایران روز گذشته خبر دادند گزینه اصلی استقلال یک مربی اسپانیایی است و باید دید ادعای روزنامه الریاضیه نسبت به توافق باشگاه ایرانی با هوروات چقدر صحت دارد.

هوروات در سالهای اخیر در کشورهای امارات و عربستان و در تیم هایی چون الباطن، النصر و العین مربیگری کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها