کد خبر: ۵۲۶۹۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، کانال تلگرامی خیابان انقلاب متنی از عبدالرحیم انصاری را با عنوان «سیلی محکم رئیسی به اصلاح طلبان!» منتشر کرد:

این روزها رقابت سختی بین دولت جمهوری اسلامی و مخالفان نظام ایجاد شده است؛ رقابتِ اخبار دستاوردهای دولت رئیسی و حاشیه هایی که غربگرایان ایجاد میکنند؛ معمولا اینگونه بوده است که حواشی از عملکردها سبقت میگرفته و آمریکا پرستان میتوانستند به راحتی دستاوردهای نظام را با یک عملیات روانیِ رسانه ای از کانون توجهات دور کنند.

اکنون هم جماعت غربگرا به همان کار مشغولند، و اتفاقا بر حجم آن افزوده اند، اما دستاوردها در دولت رئیسی آنقدر بزرگ، پی در پی، و دارای حجم و بعضا ضخامت اند که حتی اصلاح طلبان با آن سابقه زردنگاری و قدرتی که در حاشیه سازی و انحراف افکار عمومی دارند نتوانسته اند آنطور که دلشان میخواهد آنها را پنهان کنند.

قدرت جمهوری اسلامی با استقرار دولت رئیسی ده چندان شده و به مرور دشمن را عقب و عقب تر رانده است، به نحوی که حتی اگر غرب پرستان داخلی هم تلاش کنند بر آن سرپوش بگذارند، جلوی اقرارها و اعتراف هایی که رسانه های منطقه ای و بین المللی درباره قدرت ایران میکنند را نمیتوانند بگیرند. وقتی تحلیلگران آمریکایی میگویند ایران از نقطه ی گریز عبور کرده و گزینه نظامی در برابر جمهوری اسلامی کارآمد نیست، این را هیچ اصلاح طلبی نمیتواند پنهان کند!

شبکه عربیِ ضد ایرانی با ناراحتی توافق ایران و عربستان را تن دادن سعودی ها به خواسته های جمهوری اسلامی تعبیر، و از ریاض انتقاد میکند. تحلیلگر آمریکایی میگوید دانش هسته ایرانیها را نمیشود نابود کرد، آنها کشور پهناوری دارند، تاسیساتشان پراکنده و بعضا در اعماق زمین است، قدرت نظامی و دفاعی فوق العاده ای دارند؛ آن یکی مفسر عرب از دستاوردهای عالی رئیسی برای ایران سخن به میان می آورد و این یکی اسرائیلی از تنگ تر شدن حلقه محاصره صهیونیستها توسط ایران میگوید؛ دیگری اتحاد ایران با چین و روسیه بعنوان سه قدرت شرقی را مثال میزند، رسانه روسی عبور کریدورها از ایران را به تحلیل مینشیند؛ چینی ها نقش ایران در پروژه عظیم "یک کمربند یک راه" را به رخ میکشند؛ فرانس۲۴ از حضور ایران در شانگهای و بریکس میگوید؛ و CNN و فاکس نیوز هم توافق سعودی و ایران با میانجیگری چین و تشکیل ائتلاف جدید دریایی در خلیج همیشه فارس را ماتم میگیرند!

بگذریم از یوزونیوز که دیگر نمیتواند گزارش های مربوط به حضور موفق رئیسی در آمریکای لاتین و حیاط خلوت آمریکا را سانسور کند؛ یا تحلیلگر آمریکایی که در شبکه صهیونیستی اعتراف میکند تنها راه باقیمانده برای مهار جمهوری اسلامی توافق، و دادن امتیاز به اوست؛ اما جذاب تر از همه اینها برای من مناظره یک تحلیلگر آمریکایی و یک تحلیلگر عربستانی بود که وقتی طرف آمریکایی تلاش کرد ایران را کشوری خشن و ترسناک جلوه دهد، کارشناس سعودی به طرفداری از ایران در آمد و گفت این آمریکا است که در افغانستان، عراق و جاهای دیگر میلیون ها نفر را کشته است!

این اگر قدرت جمهوری اسلامی و موفقیت های بی نظیر او در پیوند دیپلماسی و میدان نیست پس چیست؟ این اگر سیلی محکم رئیسی بر چهره غربگرایان وطنی نیست، چه نام دارد؟ کدام اصلاح طلب قادر است این دستاوردهای ملموس را سانسور و به آنها خدشه وارد کند؟

حضور رئیسی نه تنها در سیاست های ایران تحول ایجاد کرده، بلکه رویکردهای منطقه را تغییر داده است. خیلی مهم است بتوانیم از این دولت دفاع کنیم و دعواهای خُرد و بی اهمیت سیاسی را اسباب بر هم زدن نظم جدید نکنیم. دولت رئیسی مکمل و همراه بخش موفق نظامیِ کشور ماست. در داخل ایراداتی داریم که به مرور آنها هم حل خواهند شد.

اگر در حوزه دفاعی پیشرفت های چشمگیر داشته ایم، چون سالها انسانهای پاکی چون رئیسی آنجا کار کرده اند و با آزمون و خطا به دستاوردهای بزرگ رسیده اند؛ دولت های ما مگر چند بار و چند نفر مثل رئیسیِ پاک، و از جنس سلیمانی ها داشته اند که حالا انتظار تحول آنی داریم؟ پیروزی به مرور و با ممارست به دست می آید، همانگونه که بر آمریکا چیره شدیم.

شما فکر نکنید آمریکا از نظر نظامی ضعیف شده که ما امروز بر سرش میکوبیم؛ خیر آنها پیشرفته تر هم شده اند! این ماییم که به موازات آنها قوی شده و توانسته ایم بازدارندگی ایجاد کنیم؛ باید بفهمیم و بفهمانیم که آینده روشن است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها