کد خبر: ۵۲۷۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»؛ عصر روز دوشنبه عليرضا زاكاني با حضور در جمع دانشجويان در مجتمع فرهنگي 13 آبان به سخنراني درباره موضوعات مختلف سياسي و همچنين انتخابات پرداختند.

اين جلسه كه علي اصغر زارعي نيز به عنوان ميهمان حضور داشت، به صورت كامل توسط خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» پوشش داده شد و خبر برنامه مذكور صبح فردا به طور كامل بر روي خروجي اين خبرگزاري قرار گرفت.
 
پس از انتشار خبر سخنراني آقاي زاكاني بر روي خروجي خبرگزاري با عنوان «روايت زاكاني از جلسه حدادعادل با رهبر انقلاب درباره وحدت اصولگرايان» پيگيري از جانب وی با خبرگزاري مبني بر تحريف سخنانش گرفته شد.
 
در اين ميان آقاي زاكاني معتقد بود كه برخي نكات درباره ديدار اشخاصي با رهبر انقلاب از سوي وي صادر نشده است. با بررسي  مطالب مطرح شده در جلسه، مشخص شد كه هيچ بخشي از سخنان دبيركل جبهه رهپويان انقلاب اسلامي تحريف نشده و نهايتا اشتباهي به سهو در تنظيم خبر رخ داده است، اما بنابر مصلحت و با توجه به اينكه آقاي زاكاني مدعي است فضاي جلسه خصوصي و بدون حضور خبرنگاران بوده (در حالي كه خبرنگار خبرگزاري دانشجو در انتهاي جلسه از وي مصاحبه اختصاصي گرفته است) تصميم بر آن شد كه بدليل اسم بردن از برخي افراد خاص، قسمت هايي از خبر فقط و فقط با پوزش از مخاطبان! و تنها براي رعايت مصلحت انقلاب و كشور اسلامي از روي خروجي حذف شود.
 
متاسفانه صبح امروز سامانه ارسال پيامك جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي به شماره 30007227007935 با انتشار پيامكي با عنوان «اصلاحيه و عذرخواهي خبرگزاري دانشجو به دليل تحريف سخنان زاكاني((snn.ir» اقدام به جوسازي عليه اين رسانه كرد.
 
اما بيان چند نكته در اين ميان براي تنوير افكار عمومي و مخاطبان خبرگزاري دانشجو ضروري است:
1- آقاي زاكاني خود بهتر از هر كسي مي داند كه در جلسه مذكور چه فرمایشاتی را به زبان آورده اند، اما اين خبرگزاري كه همواره سعي دارد در مسير انقلاب حركت كند بنابر مصلحت اين بخش از سخنان وي را حذف كرد. البته اين رسانه منكر بروز اشتباهي سهوي (نه تحريف سخنان دكتر زاكاني!) در تنظيم خبر مربوطه نشده و در اصلاحيه خود با جسارت تمام بدان اشاره كرده و عذر خواهي نمود.
 
همچنين اين خبرگزاري آمادگي دارد كه صوت و تصوير جلسه مورخ 11/2/ 91 آقاي زاكاني با دانشجويان را در اختيار عموم قرار داده تا مشخص شود كه چه كساني با استفاده از جايگاه و شان رهبر انقلاب سعي در جمع آوري راي و حضور در خانه ملت دارند.
 
قابل ذكر است اين روش كه كانديداهاي محترم انتخابات مجلس همه سعي و ممارست خود را صرف اين كرده اند که تأييديه اي از مقام معظم رهبري براي خود و جبهه متبوعشان بتراشند و يا به حق بيان كنند، قطعا رويه اي مذموم و غير اخلاقي بوده و نشان دهنده ي اين است كه اين فرد يا حزب در ارائه برنامه براي حل مشكلات مردم ناتوان است و براي كسب آراي آنان بدين روش متوسل مي شوند.
 
2 – آقاي زاكاني بايد متوجه اين معنا باشند كه هزينه كردن از رهبري براي اينكه بگويند «حرف ما صحيح است.» آنهم براي انتخاباتي زود گذر موجب وهن انقلاب و جايگاه ولايت مي شود. البته اين منحصر به آقاي زاكاني و همفكران آنها در جبهه متحد اصولگرايان نمي شود بلكه ديگر دوستان اصولگرا در جبهه پايداري و غيره نيز از اين حربه براي توجه افكار عمومي به خود استفاده مي كنند.
 
3- خبرگزاري دانشجو در طول دوران پر هيجان انتخابات مجلس نهم كه برخي را خواسته و ناخواسته دچار بي اخلاقي هاي مكرر و بازي با آبرو و حرمت مسلمين و گرفتن مصاحبه هاي سفارشي با اين و آن كرده، همواره مشي ثابت را با عنوان «ارائه نظرات همه گروه ها» در چارچوب تحقق مجلسي كارآمد و ولايي، پيش گرفته است.
 
شاهد مثال اين ادعا مصاحبه هاي پياپي با اعضاي جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري به عنوان گروه هاي اصولگراي حاضر در انتخابات است. حركتي كه حقا و انصافا و با توجه به نظارت مخاطبان، راهي بدون جانبداري بود.
 
4- اين خبرگزاري با عملكرد خود نشان داده است كه اهل معامله با هيچ گروه و حزبي نيست، كه اگر اينچنين بود هم اكنون در حاشيه آن تبليغات رنگارنگي بود  كه معلوم نيست پول آن از كجا مي آيد.
5- "الغريق يشتبث بكل حشيش" را به آقاياني كه اين روزها بدون رعايت تقوا هرچه مي خواهند مي گويند و هرچه مي خواهند تكذيب مي كنند يادآور مي شويم و اميدواريم به ريسماني محكم تر از تكذيب و افترا براي نجات خود از گردابي خود ساخته چنگ بزنند.
 
6- دوستان اصولگرا، رهپوياني و دبيركل محترمشان بدانند كه انتخابات مجلس شوراي اسلامي هم تمام مي شود، همانطور كه ديگر انتخبات ها تمام شد. در اين ميان انتخابات رياست جمهوري بعدي و مجالس بعدي نيز تمام خواهد شد؛ و بالاخره روزي فرا خواهد رسيد كه ديگر دستي براي تكذيب و ادعاي تحريف نيست؛ و به حكم خدا تنها حق است كه حكمراني مي كند.
 
و العاقبه للمتقين
 
 
لينك خبر سخنراني آقاي زاكاني به همراه توضيجات اين خبرگزاري: http://www.snn.ir/news-13910211203.aspx
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها