کد خبر: ۵۲۷۴۵۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۱۳ تير ۱۴۰۲
رویکرد عجیب وبسایت های اصلاح طلب نسبت به مجریان صداو سیما داد مخاطبین را درآورد.

اعتراض بکنم یا نکنم! تو بگو چیکار کنم؟!به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری 598، چندی پیش پیمان طالبی مجری توانمند رادیو و تلویزیون در حضور یک جانباز شیمیایی انتقاداتی را به مسولان، مدیران و شهریارانی که مردم را به قناعت و پرهیز از زیاده خواهی و سلامت نفس توصیه می کنند در حالیکه خود به آن اعتقادی ندارند! مطرح کرد که با استقبال فضای مجازی روبرو شد اما به مذاق برخی اصلاح طلبان خوش نیامد! وبسایت اصلاح طلب برترین ها در یادداشتی سخیف سعی کرد با تمسخر این مجری و رویکرد متفاوت رسانه ملی نسبت به سالهای گذشته با پیش کشیدن پای مجریان خودفروخته، مخاطبان را در مقابل مجریان مردمی قرار دهد.

در بخشی از یادداشت برترین ها آمده است: هر چقدر هم که انکار کنند واقعیت این است که وضعیت مجری‌های صداوسیما خوب نیست، برخی که مهاجرت کردند، مثل احسان کرمی، برخی را خانه نشین کردند مثل عادل فردوسی پور، آقای صداوسیما اَلَک را برداشته و هر که را که نپسندد غربال می‌کنند، در صداوسیما جا فقط برای موافقان محض است و البته دسته دوم که مثلا منتقدان هستند مثل همین آقای پیمان طالبی که چند روز پیش در حضور یک جـانباز شیمیایی مثلا انتقاداتی مطرح کرد که ما با خود بگوییم؛ اوه! ببین چه صداوسیمای آزادی داریم! زرشک... از آن طرف البته یک سری مجریان هم هستند که حتی همین نمایش منتقد را هم اجرا نمی‌کنند و اصلا و اساسا دنیا را سفت چسبیدند و آخرت را؟ نمی‌دانم! خدا عاقبتشان را به خیر کند؛ بعید است. 

آیا به راستی دلسوزی برای امثال احسان کرمی که به وطن فروشی و خیانت به کشور شهرت یافته‌اند دلیل این میشود که صداوسیما تعطیل کنند؟ 
یا به عادل فردوسی پور که از مردم و صدا وسیما بعنوان نردبان استفاده کرد تا معروف شود و به قول رئیس سازمان صداوسیما که در پاسخ به پرسشي از دانشجويان درباره‌ موضع رييس سازمان صداوسيما در قبال عادل فردوسي‌پور و بازگشت اين مجري به تلويزيون گفت: «بالاخره وقتي اين آدم در برنامه‌اي مي‌آمده براي خودش خيلي از مخاطبان را داشته است. اسمش مي‌آمده، برنامه با خودش مخاطب مي‌آورده است. اسم آن آدم روي شبكه‌اي مي‌آمد، آن شبكه خودش را بالا مي‌كشيد. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمكدان، نمك را ريخته و نمكداني را شكسته است. آيا از من انتظار داريد براي اينكه من پرمخاطب بشوم، بروم خواهش و التماس كنم كه تو رو خدا بيا؟!»، دلیل این میشود که تمام مجریان صداوسیما را تخریب کنیم؟ رسالت رسانه ای چه شده است؟ 

یکی از کاربران برترین ها با انتقاد از یادداشت فوق در نظرات نوشت:

چقدر درک این مردم که پیام و نظر میدن سخته،مگه من و خانواده و اطرافیانمون مردم نیستیم
چرا اینقدر نفرت و نامیدی، من که همیشه اولین رسانه ام تلویزیون هست و بعد کتاب
البته که وقت سریال و غیره هم ندارم در حد یه برنامه مفید که این آقا مجری بود و پزشک دعوت میکردن
بنظرم بجای غر ونق زدن بگید شما برا پیشرفت کشورت چکار کردی که این همه طلبکاری

دیگری هم نوشت:

پیمان طالبی از مجریای خفن رادیو جوانه و خیلی هم آدم باحال و انرژی مثبتیه و تا حدی که بتونه هم انتقاد میکنه
چرا ما اینطوری هستیم کاری که خودمون حاضر نیستیم بکنیم رو توقع داریم بقیه بکنن

مهدی نیز در تایید وی نوشت:

نظر نویسنده این متن محترم است . اما چند نکته

مجری تلویزیون انتقاد نکند میگید چرا نقد نکرد
اگر هم نقد کند می‌گویید نمایشی هست و فلان و بهمان

دوما
شهبازی بارها در برنامه اش به اننقاد پرداخته
اگر کسی مخالف شما باشد می‌شود ضد مردمی و متملق و اگر کسی همسو با شما باشد می‌شود مردمی؟

شاخص و معیار مردمی بودن چیه بگید مام بدونیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها