کد خبر: ۵۲۷۹۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۷ تير ۱۴۰۲
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.

به گزارش پایگاه خبری 598، مهر نوشت: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا اظهار داشت: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است.

سردار باقری با بیان اینکه سپاه حافظ انقلاب اسلامی است، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که سپاه عاشورا جزو سپاه‌های موفق استانی است و این سپاه با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های نمونه کشور بود و ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در کنار تلاش دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم عزیز این استان در عدم همراهی با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی‌ها و تجمعات علیه دشمن، بسیار برجسته بود.

سرلشکر باقری گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می‌بینید. تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در مواجهه با حوادث سال گذشته است. دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحولات جهانی بیان کرد: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست. نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.

وی یادآور شد: آذربایجان شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش مؤثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف پس از آن، استان مهمی است، در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و باید با تمسک به این روحیات قدرت تأثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید.

سردار باقری در پایان با درود به روح شهید امنیت «امیر حسین‌پور» عنوان کرد: به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می‌گویم. می‌بینید که شقاوت دشمن بسیار زیاد است و لذا باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها