کد خبر: ۵۲۸۵۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
صبح امروز؛
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، صبح امروز با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو ملحق شد.

این سامانه‌ها و تجهیزات، محصول تلاش دانشمندان و متخصصان سازمان هواوفضا، سازمان صنایع دریایی، سازمان هوایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش خصوصی و مراکز تخصصی نیروی دریایی سپاه است.

انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی؛ انواع خودروهای پشتیبانی و فرماندهی؛ سامانه‌های جمع‌آوری، آفند و پدافند الکترونیکی در حوزه جنگال از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که بین محصولات رونمایی‌شده، دیده می‌شود.

الحاق سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی به نیروی دریایی سپاه/ از پهپادهای تهاجمی تا موشک‌های ۱۰۰۰کیلومتری

انواع کامیون‌های پرتاب موشک‌های کروز به‌همراه سامانه‌های راداری و فرماندهی و چند صد موشک کروز و بالستیک از برد 300 تا 1000 کیلومتر نیز از جمله سامانه‌ها و تجهیزاتی است که امروز به توان نیروی دریایی سپاه ملحق و افزوده شد.

تجهیزات تخصصی و دفاعی موشکی، پهپادی و جنگالی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها