کد خبر: ۵۲۹۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
با گذشت 4 روز از این اعلام توسط سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، گزارشاتی از نابسامانی فروش بلیط هواپیما به مقصد نجف واصل شده است. برخی از مسافران با گذشت چندین روز از آغاز فروش بلیط هواپیمایی اربعین هنوز موفق به خرید بلیط اربعین نشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598؛  همزمان با آغاز ثبت نام سفر اربعین، پیگیری‌ها برای خرید بلیط هواپیما از سوی مردم افزایش یافت. پیش از این جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفتگو با فارس اعلام کرده بو که فروش بلیط اربعین صرفا از طریق سایت‌های رسمی فروش شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد و درصورت فقدان زیرساخت‌های فروش اینترنتی  بلیط در هریک از شرکت‌ها، فروش بلیط اربعین صرفا از طریق سه سایت www.snapptrip.ir  ، www.flytoday.ir  و www.alibaba.ir صورت خواهد گرفت.

همچنین به گفته این مقام مسئول، پروازهای اربعین به فرودگاه‌های نجف و بغداد ۸ میلیون تومان و از مبداء مشهد ۹٫۵ میلیون تومان است البته مطابق با آنچه توسط وی اعلام شده بود بلیط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور از مسیر نجف به فرودگاه امام با قیمت ۲.۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

حال با گذشت 4 روز از این اعلام توسط سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، گزارشاتی از نابسامانی فروش بلیط هواپیما به مقصد نجف واصل شده است. برخی از مسافران با گذشت چندین روز از آغاز فروش بلیط هواپیمایی اربعین هنوز موفق به خرید بلیط اربعین نشده‌اند.

رئیس سازمان هواپیمایی در این باره و در واکنش با اعتراض برخی شهروندان اعلام داشت: نیاز حال حاضر کشور ۵۵۰ فروند هواپیما است اما فقط ۱۸۰ فروند هواپیما سر خط داریم و به همین دلیل با وجود افزایش مسیرهای پروازی مسافران اعتراض دارند که بلیت هواپیما سخت پیدا می‌شود.

با ابن وجود مظابق با آنچه مشاهده شده است، ایرلاین‌ها یا بلیط‌های خود را از طریق درگاه فروش اینترنتی خود به فروش نمی‌رسانند و یا اینکه در زمان‌های کوتاهی از شبانه روز که عاکه مردم از آن بی‌اطلاع‌اند، اقدام به فروش اینترنتی بلیط خود می‌کنند. چراکه مسافران هنگام مراجعه به درگاه‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیمای ایرلاین‌های اعلامی از سوی دولت، با پیام عدم موجودی مواجه می‌شوند.

نابسمانی در فروش بلیط هواپیما صدای مسافران را درآورد / رئیس سازمان هواپیمایی: مشکل از کمبود هواپیماست!

نابسمانی در فروش بلیط هواپیما صدای مسافران را درآورد / رئیس سازمان هواپیمایی: مشکل از کمبود هواپیماست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها