کد خبر: ۵۲۹۲۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
این حادثه خرابکاری نبوده و تنها سارق یا سارقان با این تفکر که از این خط انتقال، سوخت قاچاق کنند اقدام به سوراخ کردن این خط کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، تسنیم نوشت: فرماندار شهرستان خمیر در استان هرمزگان از وقوع آتش سوزی در خط انتقال سراسری نفت گوره به جاسک خبرداد.

صبح امروز منابع محلی از بروز آتش سوری در خط انتقال نفت گوره به جاسک در منطقه کشار بندر خمیر خبر دادند.

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر در بندرعباس اظهار داشت: صبح امروز حوالی ساعت ۵ در منطقه کشار شاهد بروز آتش سوزی در خط انتقال سراسری نفت گوره به جاسک بودیم.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این خبر یگان‌هایی از آتش نشانی، مدیریت بحران، اورژانس و هلال احمر در منطقه حاضر شدند و نسبت به عملیات اطفای حریق و کمک به مصدومان احتمالی اقدام کردند.

فرماندار خمیر با اشاره به اینکه همچنان عملیات اطفای حریق ادامه دارد گفت: علت این حادثه اقدام برای سرقت سوخت بوده و سارق یا سارقان با هدف سوراخ کردن خط انتقال فرآورده نفتی، این خط انتقال گاز را سوراخ کرده و موجب بروز آتش سوزی شدند.

وی تصریح کرد: در اثر این حادثه تاکنون یک نفر جان باخته و یک خودروی پراید نیز در آتش کاملا از بین رفته، اما احتمال دارد تعداد سارقان از یک نفر بیشتر و بنابراین تعداد جان باختگان نیز حدود دو نفر باشد که در این زمینه به قطعیت نرسیده‌ایم.

فرماندار بندرخمیر گفت: در حال بررسی زوایای این حادثه هستیم اما آنچیزی که مشخص است این مطلب است که این حادثه خرابکاری نبوده و تنها سارقان با این تفکر که از این خط انتقال، سوخت قاچاق کنند اقدام به سوراخ کردن این خط کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی به محض دریافت به زودی از طریق رسانه‌های رسمی و خبرگزاری ها اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها