کد خبر: ۵۲۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه با تاکید بر اینکه فعالیت برخی مواکب تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: مشکلی در بازگشت زائران نداریم و تا این لحظه دو میلیون از زوار به کشور بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز سه شنبه ١۴ شهریورماه در حاشیه بازدید ازپایانه مرزی شلمچه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های که با زائران اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه مرزی شلمچه داشتیم؛ عمدتا همه آن‌ها از سهولت سفر به عتبات عالیات رضایت کافی داشتند.

وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی ناوگان حمل ونقل برای انتقال آسان و سریع زائران اربعین حسینی عنوان کرد: برای ورود زائران اتوبوس‌های بسیاری تدارک دیده شده است که به وسیله آن‌ها می‌توانند بلافاصله جابه‌جا جا شوند؛ همچنین راه آهن و ریل باس تا خرمشهر برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده است و افزون برآن فرودگاه آبادان هم برای انتقال هوایی زائران اباعبدالله الحسین (ع) آماده است.

وحیدی با بیان اینکه همه امکانات برای سفر ایمن زائران فراهم شده است؛ تصریح کرد: مشکلی در بازگشت زائران نداریم و تا این لحظه دو میلیون از زوار به کشور بازگشته اند.

وی با اشاره به فعالیت مواکب پس از اربعین ابراز داشت: برخی از مواکب ممکن است نتوانند تا آخر ماه صفر بمانند، اما تعدادی از آن‌ها باقی خواهند ماند و پاسخگوی نیاز زائران خواهند بود.

وزیر کشور در پایان از هنرمندان بویژه سازندگان فیلم و سریال و مستندسازان خواست نقش مردم را در برپایی واقعه بزرگ اربعین به تصویر بکشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها