کد خبر: ۵۳۰۱۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۹ مهر ۱۴۰۲
مداتفع سابق استقلال به گلر پرسپولیس توصیه کرد که در خصوص مسائلی که به او ربط ندارد اظهار نظر نکند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین: سرانجام اختلاف بین نکو و خطیر در جایی غیر از فوتبال حل شد، هر چند که گفته می‌شود  این آشتی کاملاً سمبلیک است و اختلافات بین این دو نفر ریشه‌ای‌تر از این حرف‌هاست، اما هر دو طرف ترجیح دادند پای رئیس فدراسیون کشتی وسط آمده تا با وساطت او اختلاف بین‌شان برطرف شود. دبیر جمعه شب به همراه محمود کریمی(مداح معروف) میزبان نکونام و خطیر بودند و این دو نفر را هر چند به صورت مقطعی و سمبلیک آشتی دادند. این در حالی بود که وزیر ورزش چند روز پیش از چند پیشکسوت استقلال از جمله حسن روشن خواسته بود با پا در میانی این دو نفر را با هم آشتی دهند تا مشکلات استقلال بیشتر نشود. حالا در جایی که نکو و خطیر ترجیح دادند آتش بس کرده و فعلاً در کنار هم قرار بگیرند، استقلال به آرامش نسبی رسید، اما هنوز ساعاتی از خبر آشتی‌کنان این دو نفر نگذشته بود که پرونده 800 هزار دلاری (مالی سیلوا) روی میز مدیرعامل استقلال قرار گرفت تا چالش مالی باشگاه با شکایت مدافع برزیلی از سر گرفته شود. خطیر از این به بعد باید به فکر حل این مشکل باشد تا یک بار دیگر استقلال تاوان دیگری بابت پرونده مالی ندهد.

در خصوص مسائلی که مطرح شد با ستار همدانی هافبک سابق استقلال همکلام شدیم.
 
 سرانجام خطیر و نکونام با وساطت دبیر آشتی کردند.
خیلی متأسفم هستم، چرا باید مشکلاتی داشته باشیم که از طریق دیگری حل شود. چرا بزرگانی نداریم که قادر به حل اختلافات باشند تا اینکه شخص دیگری بخواهد وساطت کرده و مربی و مدیرعامل باشگاه استقلال را با هم آشتی دهد. اما از دبیر تشکر می‌کنم با اینکه پرسپولیسی است ولی احساس مسئولیت کرد و باعث آشتی خطیر و نکونام شد.
 آقای دبیر پرسپولیسی هستند؟
بله هم ایشان و هم آقای محمود کریمی پرسپولیسی هستند، اما به هر حال نگاه ملی داشتند و سعی کردند باعث حل اختلاف در باشگاه ما شوند. امیدوارم از این پس خطیر و نکونام با هم همدل شده و به همراه هم به جنگ مشکلات بروند چون هیچ کدام به تنهایی از پس مشکلات استقلال برنمی‌آیند.
 اینطور که گفته می‌شود آقای دبیر پیش از این هم در تصمیمات باشگاه استقلال بی‌تأثیر نبودند.
چطور؟
 گفته می‌شود ایشان باعث شد تا نکونام با استقلال قرارداد ببندد.
اگر اینطور باشد دبیر انتخاب بدی نداشته است چون نکونام کاربلد است و می‌تواند به استقلال کمک کند.
 به دلیل اختلافاتی که در فصل جاری بین مدیر و سرمربی استقلال بود، گفته می‌شود استقلال برای خودش دشمن فرضی ساخته است و هر سال همین مشکلات درون سازمانی رنج‌شان می‌دهد.
من هم گفتم نباید این اتفاق می‌افتاد. اما هم نکونام درست می‌گوید هم خطیر. به همین اندازه هم هر دو نفرشان در به وجود آمدن شرایط فعلی مقصر هستند.
 البته مشکلات استقلال با آشتی‌کنان نکونام و خطیر تمام نشده است چون همچنان آقای سامره به دلیل اختلافات قبلی به عنوان سرپرست سر تمرین استقلال نمی‌رود.
خیلی بد است که این اتفاقات افتاده و جای تأسف دارد. واقعاً به خاطر بروز چنین مشکلاتی باید فقط تأسف خورد و نمی‌دانم چه بگویم.
 لیگ مدت طولانی است تعطیل شده و این امکان وجود دارد تعطیلات برای استقلال زیادتر هم شود. این وقفه طولانی مدت به استقلال ضربه نمی‌زند؟
نه اتفاقاً به نفع تیم استقلال است. استقلال در پیش‌فصل خیلی بد عمل کرد و حاشیه‌های زیادی داشت. امیدوارم بتواند در این تعطیلی به وحدت برسد و خودش را آماده ادامه مسابقات لیگ برتر کند.
 استقلال در پرونده سیلوا شکست خورد و باید 800 هزار دلار پرداخت کند. نظر شما در این خصوص چیست؟
مشکل استقلال فقط به پرونده سیلوا ختم نمی‌شود و مشکلات این تیم ریشه‌ای‌تر از این حرف‌هاست. باید فکر اساسی برای رفع آنها داشته باشند.
 باید چکار کنند که این مشکلات ریشه‌ای حل شود؟
باید دولت کمک کند. به هرحال به تیم‌های دیگر از طرق مختلف کمک می‌کنند. باید به استقلال هم کمک شود که مشکلاتش حل شود.
 به عنوان آخرین سؤال؛ نظرتان در خصوص اظهار نظرهای بیرانوند در مورد حسینی و خالدآبادی چیست؟
به بیرانوند توصیه می‌کنم جایگاه خودش را بداند. در مسائلی که در حیطه اختیاراتش نیست دخالت نکند چون همه شبیه هم نیستند و در چنین مواقعی ممکن است حرمت‌شکنی شود و این اصلاً خوب نیست. بهتر است بیرانوند سرش به کار خودش باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها