کد خبر: ۵۳۰۱۳۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۹     ۱۰ مهر ۱۴۰۲
نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ در‌‌صد مردم آمریکا هیچ‌ یک از ۲ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یعنی ترامپ و بایدن را قبول ندارند.

به گزارش پایگاه خبری 598، کیهان نوشت: گفت: انتخابات پیش‌روی آمریکا بدجوری دست سردمداران این کشور را توی پوست گردو گذاشته است! دو تا نامزد دارند. بایدن که گیج می‌زند و با هوا دست می‌دهد و ترامپ که به علت فساد اقتصادی محاکمه و محکوم شده است!

گفتم: نظرسنجی‌های اخیر هم نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ در‌‌صد مردم آمریکا هیچ‌ یک از این دو کاندیدا را قبول ندارند.

گفت: برخی از مردم در گفت‌و‌گو با گزارشگر یک رسانه آمریکایی از سناتورهای طرفدار بایدن پرسیده‌اند چرا از این آدم گیج و منگ حمایت می‌کنید؟! و از مقامات حامی ترامپ سؤال کرده‌اند برای حمایت از یک محکوم به فساد چه توجیهی دارید؟!

گفتم: حاکم شهر اعلام کرده بود هر کس بتواند ظرف ۴ سال به الاغ من حرف زدن یاد بدهد ۱۰۰۰ سکه به او می‌دهم و ۲۰۰ سکه را هم پیش‌پرداخت می‌کنم ولی اگر نتوانست گردنش را می‌زنم! خُب هیچ‌کس حاضر نبود به این شرط تن بدهد ولی یک آدم قالتاق شرط را پذیرفت و ۲۰۰ سکه اول را دریافت کرد! دوستانش زبان به سرزنش گشودند که با جان خود بازی کرده‌ای، گردنت را می‌زند! چرا قبول کردی؟! یارو خندید و گفت؛ برای این که تا ۴ سال دیگر، یا حاکم مُرده و خوراک مار و مور شده و یا الاغ سقط شده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها