کد خبر: ۵۳۰۳۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۷ مهر ۱۴۰۲
جالب است که در این شرایط مدیرکل اداره خاورمیانه وزارت خارجه در دولت اصلاحات عنوان کرده است: برای حل مسأله کنونی در فلسطین، ایران باید با همه طرف‌ها ارتباط داشته باشد!

به گزارش پایگاه خبری 598، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای محبعلی، مدیرکل اداره خاورمیانه وزارت خارجه در دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن گفته است برای حل مسئله کنونی در فلسطین، ایران باید با همه طرف‌ها ارتباط داشته باشد!

گفتم: محب علی؟! روزنامه هم‌میهن؟!... ‌اشتباه نمی‌کنی؟! محب کدام علی؟! روزنامه کدام میهن؟! یعنی این طرف و آن روزنامه پیشنهاد می‌کنند که با رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل رابطه داشته باشیم؟!

گفت: کجای کاری؟! همین آقا مدت‌ها قبل در مصاحبه با روزنامه قدس‌العربی با کمال وقاحت گفته بود «‌چرخش اساسی در سیاست ایران جز با وارد کردن شوک نظامی ایجاد نخواهد شد»‌!

گفتم: یعنی مدیرکل اسبق وزارت خارجه دولت اصلاحات، رسماً خواستار حمله نظامی به ایران شده بود؟!

گفت: ‌ای عوام! بی‌حساب نیست که نتانیاهو اصلاح‌طلبان را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران معرفی کرده است! مگر رئیس ‌دولت اصلاحات در ملاقات با جرج سوروس صهیونیست برای فتنه‌انگیزی در ایران از او دستورالعمل نگرفته بود؟!

گفتم: پسربچه‌ای وارد باغ مردم شده و روی درخت سیب مشغول چیدن و خوردن بود. ناگهان صاحب باغ وارد شد و گفت؛ الان می‌روم و به پدرت می‌گویم که بچه‌ات دزد است و داشت از باغ خارج می‌شد که پسربچه صدایش زد و گفت؛ کجا می‌روی؟! بابام روی درخت زردآلوست‌!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها