کد خبر: ۵۳۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۸ مهر ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۳۹ صدم درصد رشد به رقم ۲ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۴۶ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598، بورس اوراق بهادار تهران امروز روند آرام و رو به رشدی به خود گرفت و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش ۷۸۸۱ واحد به رقم ۲ میلیون و ۱۳ هزار و ۴۷۶ واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش ۴۶۴۷ واحد به رقم ۶۸۵ هزار و ۶۱۶ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۷ میلیون و ۵۷ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از ۴.۹ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۲۵۹ هزار نوبت معامله و به ارزش ۳۰۰۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز شدند، اما میزان افزایش زیر یک درصد بود. شاخص کل و شاخص قیمت با نگاه وزنی ـ ارزشی ۳۹ صدم درصد افزایش یافتند. این دو شاخص با معیار هموزن ۶۸ صدم درصد افزایش یافتند. شاخص آزاد شناور ۴۵ صدم درصد و شاخص بازار اول بورس ۴۶ صدم درصد افزایش یافت. شاخص بازار دوم بورس هم ۳۲ صدم درصد رشد کرد.

امروز نمادهای شستا، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پردیس، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی تهران به ترتیب بیشترین اثر افزایشی بر شاخص بورس را داشتند و نماد پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اثر کاهشی بر این شاخص را داشتند.

شاخص بورس ۷۸۸۱ واحد رشد کرد +نقشه

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۱۵۲ واحد افزایش به رقم ۲۵ هزار و ۱۴۳ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس به یک میلیون و ۳۹۷ هزار میلیارد تومان رسید. ارزش بازار پایه فرابورس ۴۳۱ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران امروز بیش از ۳.۳ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۱۶۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۶۳۱۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت فرابورس امروز ۶۱ صدم درصد رشد کردند. این دو شاخص با معیار هموزن ۹۶ صدم درصد افزایش یافتند. شاخص اول بازار فرابورس ۱.۴۱ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم فرابورس ۳۳ صدم درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای ایران خودرو دیزل، آریاساسول، مالی سپهر صادرات، بانک دی، انتخاب الکترونیک، پتروشیمی زاگرس و جهان فولاد سیرجان به ترتیب بیشترین اثر افزایشی بر شاخص فرابورس را داشتند.

شاخص بورس ۷۸۸۱ واحد رشد کرد +نقشه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها