کد خبر: ۵۳۰۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
کارگردان سریال یوسف پیامیر(ع) عنوان کرد: در مجلس بايد افرادي حضور پيدا كنند كه ثابت قدم، پايدار و محكم بايستند و هيچ فتنه و انحرافي آنها را متزلزل نكند و جز خدمت به انقلاب، اسلام و مردم هيچ هدفي نداشته باشد لذا بايد به اين افراد راي داد.

به گزارش سرویس انتخاب آزاد بی باک، فرج الله سلحشور كارگردان سريال‌هاي قرآني و ارزشی کشور با انتقاد از فضاي رسانه اي كه در حال حاضر بر كشور حاكم است، گفت: در مجموع فضاي رسانه اي كشور را يك فضاي رسانه اي سالمي نمي بينم. البته بستگي دارد كه ما رسانه را تا چه حد تعميم و گسترش دهيم منظور از رسانه فقط سايت ها و رسانه هاي مكتوب است يا شامل سينما و تلويزيون و راديو هم مي شود. بر اين اساس يك عده اي از سايت ها و روزنامه ها و يكسري از فعاليت هاي شبكه ها خوب است و بخش عظيمي از آن خوب نيست.

کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) در ادامه افزود: علت آن هم اين است كه متاسفانه دشمن خوب در اين زمينه فعاليت مي كند و نيروهاي آن در عرصه تهاجم فرهنگي كه مقام معظم رهبري مي فرمايند فعال هستند و تهاجم فرهنگي دشمن با جديت ادامه دارد و در حال انجام مي شود و همچنان دشمن با همه توان خود مي تازد ولي در مقابل نيروهاي خودي خواب هستند و خيال مي كنند كه هيچ اتفاقي نيفتاده است و اين موضوع را جدي نگرفته اند و عده اي هم که در چند سايت يك مطلبي را مي گويند. اين حرف ها حرف هاي مهمي نيست و اهميت نمي دهند و خودي ها خواب هستند و علتش هم اين است كه دشمن در تهاجم خود جدي و بيدار است.

سلحشور پیرامون وحدت نیروهای انقلاب در شرایط فعلی گفت: بنده يقين داردم كه اين جذب حداكثري كه مد نظر مقام معظم رهبري است در مورد آن كساني كه جزء سران فتنه، عوامل اصلي فتنه و دست هاي خارجي و داخلي فتنه هستند، نيست بلکه برخي از مردم، جوانان و فريب خورده هايي كه تحت تاثير دشمنان، بيگانگان و برخي تبليغات داخلي قرار گرفته اند را مد نظر براي جذب حداكثري قرار دادند. اين جذب حداکثری در مورد كسي كه متوجه نشده و فريب خورده و پشيمان شده و در حال حاضر هم به يك دست نوازش و محبت نياز دارد كه بيايد نه اینکه مقصود آن اصلي ها و مسئولان اصلي فتنه و رده هاي بالا و عوامل اصلي باشد و آنقدر كه بنده رهبرم را مي شناسم اين را مي فهمم.



سلحشور پیرامون وحدت با ساکتین و عاومل فتنه تاکید کرد: كساني كه در توطئه دست داشتند را نبايد جذب كرد، جذب براي كساني است كه فريب خورده اند.

این کارگردان انقلابی در رابطه با بدست آوردن يك مجلس كارآمد، ولايي و متعهد كه در خط انقلاب باشد به خبرنگار بی باک گفت: يك جمله اي مقام معظم رهبري فرمودند كه بسيار راهگشا و كارساز است؛ به كسي راي بدهيد كه بتوانيد بگوييد قربتا عندالله راي دادم، به شخصي راي بدهيد كه يقين داشته باشيد كه آن وقتي وارد مجلس مي شود براي خدا و دين خدا كار مي كند، براي گروه، دسته، حزب و منافع شخصي خود كار انجام نمي دهد.

وی اظهار داشت: به کسی باید رای داد که اگر بعدها بپرسند چرا به او راي داديد بتوانیم بگوییم که براي خدا راي دادم.

سلحشور با تاکید بر اینکه نباید به فتنه گران و منحرفان رای داد، خاطر نشان کرد: بنده معتقدم كه اينها نبايد به مجلس راه پيدا كنند، به اندازه كافي ما در اين مدت هم از فتنه و هم از انحراف آسيب ديده ايم. به فرض هم كه برخي از اين ها توبه کرده باشند هم نبايد به مجلس راه پيدا كنند و فرض ما بر اين باشد كه خيلي از اين ها فريب خوردند و قصدي نداشتند و ناآگاهانه در آسياب فتنه و انحراف آب ريختند؛ اصلا دليلي ندارد كه اين ها در مجلس باشند.

کارگردان سریال یوسف پیامیر(ع) در پایان عنوان کرد: در مجلس بايد افرادي حضور پيدا كنند كه ثابت قدم، پايدار و محكم بايستند و هيچ فتنه و انحرافي آنها را متزلزل نكند و جز خدمت به انقلاب، اسلام و مردم هيچ هدفي نداشته باشد لذا بايد به اين افراد راي داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
این تعریف از مجلس ،مجلس فرمایشی است مشت واقعی باید نمونه خروار باشد والی راه به جایی نخواهد برد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها