کد خبر: ۵۳۰۷۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۱ آبان ۱۴۰۲
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمانی خبرداد که با جعل سند از ۵۰ مستأجر کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با جعل سند اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از ۵۰ فرد مستأجر با شگرد جعل اسناد، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، ۳ مرد جوان با چرب زبانی و جعل اسناد، چند ملک را به ۵۰ فرد در تهران اجاره داده و پس از دریافت پول رهن متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و آنها را در یک عملیات منسجم با دستور دستور قضائی دستگیر کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان با تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهمان قصد داشته تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهند، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با جعل اسناد از ۵۰ مالباخته اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها