کد خبر: ۵۳۱۱۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۱ آبان ۱۴۰۲
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان در ۲۶ آذرماه میزبان ۱۲ شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت مدار و مومن و انقلابی سیستان و بلوچستان باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: خدمت به شهداء و یادگاران دوران دفاع مقدس ارزشمند بوده و حیات و ممات شهیدان از صدر اسلام تاکنون با برکت و نعمت بوده و کار خادمان شهداء نیز دارای ارزش است.

وی اظهار کرد: شهیدان از صدر اسلام و در سال های شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با شایستگی از ارزشهای اسلام و میهن صیانت کردند، بنابراین در شرایط حاضر همه ما وظیفه داریم از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

سردار جعفری ادامه داد: یقین بدانیم که حق بر علیه باطل پیروز خواهد شد و نتیجه جنگ مسلمانان مظلوم غزه و فلسطین که تحت ظلم و ستم و تجاوز و وحشی گری های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قرار دارند، نیز پیروزی مسلمانان مظلوم بوده و ان شاءالله وعده پروردگار نیز محقق خواهد شد و حق بر علیه باطل به سربلندی می رسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه ما می دانیم، امت اسلامی از صدر تاکنون مورد لطف و عنایت پروردگار متعال بوده و در غزوات پیامبر اسلام امداد الهی شامل حال مجاهدان مسلمان بوده و در شرایط حاضر نیز ان شاءالله همین گونه خواهد بود و اگر همه ما صبر و دعا کنیم و با هم اتفاق و اتحاد داشته باشیم، امداد الهی می آید و چنانچه در دوران کرونا همه ما دشواری های آن را تحمل کرده و نوعی همبستگی در ملت به وجود آمد و در نتیجه کرونا به اذن پروردگار متعال از بین رفت و نابود شد و هم اینک نیز به امید خدا اسراییل غاصب و جنایتکاران صهیونیستی نابود خواهند شد.

وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین و ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس با دخیل کردن جوانان و نوجوانان و مشارکت دادن آنان در امور میسر بوده و باید در این مسیر برنامه ریزی و تدبیر شود، زیرا این قشر از سرمایه های ارزشمند جامعه بوده و به خوبی می توانند از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها