کد خبر: ۵۳۱۱۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۱ آبان ۱۴۰۲
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در ۲۲ استان کشور طی روز جاری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری 598، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (۱۱ آبان) در کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، قم، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد و شمال هرمزگان و از بعدازظهر در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

جمعه (۱۲ آبان) در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، جنوب شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه (۱۳ آبان) در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از مرکز، شمال، غرب، جنوب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط شرق کشور و یکشنبه (۱۴ آبان) در مرکز، شرق، جنوب، جنوب شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت. دوشنبه (۱۵ آبان) نیز در برخی نقاط شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش رخ می‌دهد.

شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. از بعدازظهر پنج شنبه تا شنبه خلیج فارس و شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۱۲ آبان) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها ابری، گاهی افزایش باد با احتمال رگبار باران و از بعدازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۳ آبان) نیمه‌ابری از بعدازظهر ابری، گاهی افزایش باد و بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ آبان) بندرعباس با دمای ۳۳ و اهواز با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای ۴ و ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها